38 år

Bloggen har haft några dagars julledigt! Den tiden har fyllts med släktträffar och nintendo wii.

Nu är jag och wii tillbaka.

Först vill jag säga att Winter games 2010 är ett skoj spel. Jag har blivit skidskytte-frälst. Det är för djävla roligt. Det gäller att prestera grymt i både åkningen och skyttet för att hamna överst på pallen.

Det har också blivit några 130 meters hopp i backhoppningen..........
...... och låga poäng i korta konståkningsprogrammet.

Wii fit är både bra och dåligt. Bra med tanke på att det är ett perfekt spel. Liknande finns inte. Du undersöks innan du börjar träna, bmi kollas och du får sätta upp mål med din träning. Bestäm själv när du vill nå en viss vikt och/eller bmi. Sen tränar du massa olika sorters träning för att nå dit. Nyss flaxade jag som en fågel i ett träningsmoment och tidigare ikväll tränades några muskelgrupper i snöbollskastning.

Varför är wii fit dåligt? Min wii fit-ålder är 38 år. Jag är 38. Kanske därför jag är skeptisk till skitet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0