ullared-åke

Snön ligger kvar, å det fylls hela tiden på med mer snö. Jobbigt och mysigt. Det sägs ändå inte bli en vit jul, 5-6 plusgrader på julafton är utlovat. Det gäller alltså att åka pulka medan man kan. Idag var det pulkapremiär i Måryd. Å det var bra fart i backen. Min night-rider var i toppform. Det är en snowracer, men med broms o lampa. Det blir mer Mårad denna vintern. Men först måste jag byta lampa på nightridern.

Jag fick ett telefonsamtal, sen ett mejl. Danne G och Robin A hade upptäckt nått alldeles fantastiskt. Resultatet finns nedan i lika som bär.

Lika som bär


Höllviken-Åke


Ullared-Kjell

Kommentarer
Postat av: Jeppe

haha, ja dom är så jävla lika, den tanken slog mig direkt när man såg kjell!

2009-12-21 @ 10:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0