Ullared

Efter en timme i Skrylle å lite lax med potatis på det, så är det snart dags för kjell i ullared att förgylla måndagen. Idag ska han lacka på ett uselt skohorn.

Imorgon är det träning igen, Dalby konstgräs klockan 20:30. Det kommer bli guld värt.

Det är 263 timmar kvar till lagfest. Snart kommer en massa info om det. Jag väntar bara på klartecken att vi har en lokal att vara i. Förhoppningsvis får vi ett positivt besked ikväll. Så jävla många byggare som vi har i laget, så borde de kunna bygga en lokal.

Idag finns inte så mycket mer att skriva. Nya spelarintervjuer kommer i veckan. Idag är det Ullared, Grannfejden, Paradise hotel o I Zlatans fotspår. Måndagar är dåliga bloggdagar helt enkelt.

Bandy är inget roligt alls. Framförallt har jag inte förmågan att se bollen. Den orange bollen lyckas jag aldrig följa. Gillar man att se mål i bandy borde Sandviken - Katrineholm varit en drömmatch....... om man gillar Sandviken då. De vann med 22 - 2. Christoffer Edlund gjorde 12 mål. Jag tror att hälften av målen var efter hörna, andra hälften var nog efter frislag. Jag tror inte jag hade sett så många av målen. Hur dåliga är Katrineholm? Förmodligen skitdåliga. Hur tråkigt är bandy? Tråkigare än innebandy.

Nu fick jag precis ett härligt telefonsamtal. Matte "Tias" Andersson har fixat en lokal till lagfesten. Härligt! Idag är han "KUNG-tias"!


Så kan det gå i tyska ligan........sådär skönt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0