Calle svarar på frågor om nästa års motståndare

I fredags kunde du läsa i bloggen om vår preliminära serie 2010 för a-laget. I går kunde du läsa om helgens store man, Carl Öster. I dag sammanför vi båda. Calle har svarat på några frågor om nästa års motståndare.


Vilket lag blir roligast att möta?
Vi slogs ju med GOF om kvalplatsen när vi gick upp i femman. Dom tog en sväng via sjuan men nu är vi båda tillbaka
i sexan så det kommer bli roligt att möta dom. Jag hoppas dom har många spelare kvar från den tiden.
Vilket lag blir tråkigast att möta?
Svårt att säga men kvalmatchen borta mot Axelvold förra året var ingen höjdare. Dom spelade riktigt fult med många onödiga efterslängar så jag säger Axelvold.
Vilket motståndarlag har finast arena?
Det måste vara Lunds Bois, dom spelar ju på Lunds Bks arena.
Vilket motståndarlag har tråkigast arena?
Det är många motståndarlags arenor som jag inte har varit på. Torna Hällestads arena är tråkig och jag har dåliga minnen därifrån så det får bli den.
Vilket lag vinner serien?
Jag tror faktiskt att vi vinner, vi är ju förbaskat bra. Jag är inte direkt rädd för något av lagen i denna serien även om det är många jag inte känner till. Skönt att vi slapp Klågerup efersom vi verkar ha väldigt svårt för dom.
Vilket lag kommer sist?
Maglasäte kanske, jag har för mig att dom var rätt dåliga sist vi mötte dom. Vi vann väl relativt stort över dom, eller?
Vilket lag kommer få kämpa hårdast för poäng på Vallen?
GOF, vi vill sparka tillbaka dom till fotbollens bakgård igen.
Vilken match ser du mest framemot nästa år?
Lunds BOIS hemma, jag har några gamla gymnasiekompisar som spelar där så det ska bli kul.
Hur hoppas du kunna summera SSIF´s år när du får frågan i oktober 2010?
LEKSAMT som Gert-Inge hade uttryckt det. Bra spel, många mål och rolig fotboll. Serieseger och obesegrade på vallen.
Hur hoppas du  kunna summera ditt år när du får frågan i oktober 2010?
Skytteligaseger och givetvis årets mål, en hel del klackar och bissor och sånt.
Hur hoppas du kunna summera ditt hår när du får frågan i oktober 2010?
Jag har inte direkt några planer för håret. Det får leva tills vidare. Förmodligen kommer jag tröttna på det innan oktober 2010.                                                           


Lika som bär
Prince Carl Philip of Sweden visits the Ion Beam Company on February 14, 2008 in Louvain-La-Neuve, Belgium.
Prins                                         Magnus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0