fars dag

Idag är det fars dag. Igår var det dan´ före fars dag. Då sprang jag skryllemilen. Det var andra gången i mitt liv. Men det gick mycket snabbare än förra gången, tiden blev 44:18. Vädret var perfekt igår, men de tre sista kilometrarna består mest av sugande uppförsbackar. Ändå rekomenderar jag skryllemilen starkt.

Kommande vecka blir det träning tisdag och torsdag på Dalbys konstgräs. Alla spelare ska vara ombytta 20:10 på tisdag, då drar vi till dalby.

Om en timme börjar Sevilla - Villareal på TV4sport. Det blir en trevlig avslutning på helgen. Jag lade precis in pengarna på svenska spel. Jag tömde spelkontot på etta i Sevilla - Villareal och etta i Lyon - Marseille. Lite chansetta på Lyon pga deras dåliga form. 3-1 till Sevilla hade jag satsat på om inte kontot vore tomt nu.

Inter - Roma, klockan 20:45 ska jag absolut INTE kolla på! 


Mange talar ut om sina lagkamrater

Vem i laget ........
 
.....har coolast bil: Tillberg
.....har snyggast klädstil: Lindh
.....har fräckast fotbollsskor: Joel
.....har sämst musiksmak: Håkan
.....skulle du aldrig låna ut din bil till: Sjövall
.....är sandbys zlatan: Nigge
.....är sandbys slitvarg:Calle (jesus)
.....är sämst på tv-spel: Eric
.....har sämst humor: Håkan
.....har sämst humör: Sjövall
.....är största facebooknörden: Micke
.....är gladast: Tidde





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0