nico den yngre

Veckans topp 8:
1. SSIF - Tredjeplats i Sandbycupen gör att SSIF behåller förstaplatsen på veckans lista
2. Calle Öster - Jag vet att det bivit mycket Calle på sistone, men jag har fortfarande inte glömt bicicletan
3. Måndagar på tv - Först Ullared, sen grannfejd, sist Zlatan. Helt underbar tv-kväll
4. Martin Mutumba - Härlig lirare, cool finalintervju och soft att tattuera in A.I.K GULD 2LAX9 två dagar innan avgörandet
5. Arsenal - bäst i Lodon
6. MFF - bäst i Skåne
7. Torsdagsträning - på torsdag är både Fredrik och Micke på plats, längtar dit
8. FM - snart har även jag världens bästa spel

Nu får du en fet intervju med Nicolai Paradis, nico den andre, lagets yngling och tränarens påg. Njut en stund av Lai.




Namn: Nicolai Paradis
Smeknamn: Nico, Lai
Födelseår: 1993
Längd: 180
Vikt: vet i fan länge sen kolla den
Styrka (som spelare): Bra vänster doja och bra på att läsa spelet
Svaghet (som spelare): Tekniken
Favoritmat: Fläskfilé med klyftpotatis och vitlöksås
Favoritdryck: Fanta
Favoritfilm: Remeber the titans
Favoritfärg: Vit
favoritdjur: Hund
Favoritlag: Arsenal
Favoritspelare: Fabregas
Förebild i livet: Har inte någon speciell
Motto: Bättre med en cola i handen än tio i skogen, vet i fan varför jag har det kommer inte på något bättre.
Gör jag om tio år: mycket svart jobb
Det bästa med SSIF: Vänner och fotbollen så klart
Antal år i SSIF: 3 eller 4 är lite osäker
Persong målsättning 2010 (inom fotbollen): Ha så roligt som möjligt och bli så bra jag kan.
Sveriges snyggaste:vet i fan
Älskar: Fotbollen och vännerna
Hatar: Massa olika saker
Hobby: Fotboll
Mobil: Sony Ericsson W8901 just nu
Populäraste hemsidan: Facebook
Spelas i MP3n nu:Memories av David Guetta
Favorit-tvprogram: One Tree Hill
Favoritplagg:Sandby stället
Beskriv dig själv med fem ord: Det får någon anna göra.
Bästa spelaren du mött: Vet inte riktigt
Bästa spelaren du spelat med: Matte Andersson
Störigaste spelaren du mött: Finn i Torna hällesta
 
 
Fem snabba:
Öl eller cider: Cider
Sommar eller vinter: Sommar
Blodin eller brunett: Spelar ingen roll
FIFA eller Counter strike: FIFA
Mål eller assist: Assist
 
Tre personliga:
Varför kallas du för Lai istället för Nico? För att Nico (Niclas) har bestämmt det.
Hur känns det att vara yngst i seniorlaget? Det känns bra och roligt.
Hur känns det att tränas av din farsa? Det är helt okej, han har alltid varit min tränare så inget nytt.


Suddig Nicolai i grym presställning för två år sedan



Nicolai leter efter sin vattenflaska

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0