söndag

En regnig söndag har nyss startat. Efter två dagar i rad med grymt skönt vinterväder är regnet tillbaka. Fredeagen bjöd på underbar seger för LUGI i lundaderbyt. Lördagen bjöd på katastrof, Arsenal skulle säkra seriesegern. Istället fulspelade Sunderland till sig tre poäng.
Idag är det en match som är intressant. 17:00 spelar Sandby U mot Landskrona BOIS P93. Matchen spelas på Dalbys konstgräs.

Ikväll är det ingen träning. Nästa träning är tisdag 20:30 i Dalby.

Nu tar halva Odarslöv över, lagets brat har ordet. Underbara Eric har svarat på frågor.


Alltid lika glade Eric är dagens man i bloggen

Fakta:
Namn: Eric Norling
Smeknamn: Har inget vad jag vet :S Norling isåfall? 
Födelseår: 1989
Längd: 1.95
Vikt: 97 
Skostorlek: 47
Tre bra egenskaper du har som fotbollsspelare: Bra fråga, vet faktiskt inte riktigt.. Att jag e rätt så stor e väl en, hyffsat snabb sen vete fan.
En egenskap du vill förbättra som fotbollsspelare: tekniken
Favoritmat: Tacos
Favoritdryck: Cider! ;D haha
Favoritfilm: Nyckeln till frihet
Favoritlag: Manschester united!!
Favoritspelare: C. Ronaldo
Världens bästa fotbollsspelare: C. Ronaldo
Världens mest sevärda fotbollsspelare: Messi
Världens mest underskattade fotbollsspelare: Eric Norling ;) haaha
Världens mest överskattade fotbollsspelare: Fabregas! ^^
Motto: Lev som om varje dag vore den sista :)
Framtidsdröm: Vinna på lotto o bli rik!! 
Det bästa med SSIF: Härlig lagkänsla!!
Antal år i SSIF: 6 år
Personlig målsättning 2010 (inom fotbollen): Gå upp till 5:an
Sveriges snyggaste: Systrarna Graaf kanske? 
Älskar: Mc Donalds!
Hatar: Burger king!
Hobby utanför fotbollen: Innebandy
Favorithemsida: Facebook
Spelas i MP3n nu: Lyssnar nästan aldrig på mp3
Favorit-tvprogram: Vänner
Favoritplagg: ehm, Björn Borg kallingar :)
Bästa spelaren du mött: Den person som just nu spelar högst e väl isåfall Joel ekstrand, men han va inte så jäkla bra då så
Bästa spelaren du spelat med: hmmm, ingen aning faktiskt :S
Störigaste spelaren du mött: De mongot i hardeberga, kommer inte ihåg vad han heter, Rickard eller? 
 
 
Elva snabba:
Snaps eller Whiskey: Snaps
GOF eller Harlösa: haha, va fan e de för fråga? men säger väl Gof
Bonde söker fru eller Ullared: Bonde
Anna Anka eller Laila Bagge:Laila Bagge!!! HATAR Ank jäveln!
Dalbys konstgräs eller Smörlyckans grus: Smörlyckans
Burger King eller McDonalds: Mc Donalds
Susanna- eller Jenny Kallur: Ser ju likadana ut ändå så :P
Snygg bicca eller grym glidtacklng: Bicca
Kaffe eller coca: Coca
Spanska- eller engelska ligan: Engelska
Serieseger 2010 eller 2011: 2010
 
Tre personliga:
Du har testat alla positioner i år, på vilken position tillför du laget mest?
- Vet inte riktigt, skulle tro som back, men om de e mittback eller på kanten vet jag inte riktigt. Men hade jag bara fått lära mig anfallsspelet hade jag gärna lirat där! 

Hur ofta äter du skräpmat?
-För ofta! Har jag tur 1 gång i veckan kanske, men händer rätt ofta att de blir 3 ggr i veckan också. 

Hur ofta håller du hastighetsbegränsningarna?
- hahahahaha!! Jag gör det när de e fartkamera, vilket e typ mellan lund och stp, och där kör jag i princip aldrig.. Så med andra ord håller jag aldrig hastigheten. E ju så fruktansvärt tråkigt o köra precis i de man får, tex mellan sandby o lund, nu ska de väl bli 80 där? vem i hela världen kommer orka hålla 80 där?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0