svinvaccin

Idag har lagets fjärde äldsta fått sitt svinvaccin insprutat. Jag var länge tveksam, men nu är det försent att ångra sig. Varför känner jag mig otrygg? Jag har ju ingen aning vad de sprutat in i mig. Jag undrar vad som är farligast: influensan eller vaccinet. Nu väntar biverkningar, när kommer febern?  

Det är ångest att sitta med kommande biverkningar och titta på damernas alpina premiär. Men bland det vackraste örongodis på denna jord är att höra Stig Strand säga "branten". Det sker cirka tio gånger per åk också. Jeppe och Jens med flera vet att jag kan härma det så att man inte vet om det är Stig eller jag som pratar. Men vad vore utförsåkning på lördagar utan Stig Strand? Ännu tråkigare kan jag lova er. När Stig dessutom säger "bra linje" blir det för mycket för mig.

Idag är det släkkräftskiva, borde inte den perioden vara slut nu? Det gör dock inget, Premier League har ju uppehåll. Blåbärsnationer ska göra upp om de sista VM-platserna istället, sådär intressant.

Imorgon är det frivillig inneträning.

Lika som bär

fd tyske stjärnan Oliver Kahn




fd SSIF-stjärnan Tobias Adrian


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0