virre

Viktor Ingemansson, fullt fokus på honom idag.

* Han är världens snällaste, han klagar aldrig. Han finner sig i situationen och gör alltid sitt bästa.

* Igår gjorde Virre bland det sjukaste jag varit med om. Jag trodde han stod och pissade mot staketet. När jag såg att han hade en lapp i handen var jag tvungnen att undersöka det närmare. Jag frågade honom vad han höll på med, och blev verkligen förvånad över svaret: -Jag pluggar. Han hade med sig en lapp med fakta om bergarter eller vad fan det var. Han sa att behövde all tid att öva till provet. Detta var dock det sjukaste jag varit med om. Att ha en lapp i benskydden och plugga extra i en kisspose när alla andra strechade är galet, å seriöst. 

* Virre har en fin neccesär. Jag hoppas vi får svar idag varför den är med på fotbollen. Den ligger fint vid sidlinjen när Viktor är på plan.

Njut av virre denna fredagskväll.




Fakta:
Namn: Viktor Ingemansson
Smeknamn: Virre
Födelseår: 1992
Längd: 186
Vikt: 77
Skostorlek: 42-43
Tre bra egenskaper du har som fotbollsspelare: Finess, speluppfattning och kyla          
En egenskap du vill förbättra som fotbollsspelare: snabbhet
Favoritmat: Kycklinglasagne
Favoritdryck: Fanta             
Favoritfilm: Remember the Titans
Favoritlag: Arsenal FC
Favoritspelare: Bojan eller Cecs
Världens bästa fotbollsspelare: Messi
Världens mest sevärda fotbollsspelare: Messi                  
Världens mest underskattade fotbollsspelare: Higuaín
Världens mest överskattade fotbollsspelare: Quaresma
Motto: Vinn matchen i matchen (som Johnny säger)
Framtidsdröm: Spela ut Manchester United i en Champions League final
Det bästa med SSIF: Lagkänslan
Antal år i SSIF: 3 år
Personlig målsättning 2010 (inom fotbollen): Utveckla framförallt fysiken
Sveriges snyggaste: Prinsessan Madeleine
Älskar: Seriestart
Hatar: Domare som alltid dömer fel
Hobby utanför fotbollen: Golf, fm, vänner
Favorithemsida: Fotbollskanalen och SSIF bloggen
J
Spelas i MP3n nu: Feeling a moment av Feeder
Favorit-tvprogram: Top Gear
Favoritplagg: Arsenal tröjan (bär den med stolthet)
Bästa spelaren du mött: När vi var små mötte vi MFF några gånger och de hade en grym kille på mittfältet, men kommer ej ihåg namn.
Bästa spelaren du spelat med: Vet inte
Störigaste spelaren du mött: Vet inte namn men det e nog en anfallare i Bunkeflo som jag mötte för många år sen. Hur kan man vara så störig och irriterande när man är så liten.
 
 
Elva snabba:
Snaps eller Whiskey: Snaps
GOF eller Harlösa: Harlösa: Öh, vete fan.
Bonde söker fru eller Ullared: Ullared
Anna Anka eller Laila Bagge: Ankan
Dalbys konstgräs eller Smörlyckans grus: Dalby konstgräs
Burger King eller McDonalds: BK
Susanna- eller Jenny Kallur: Ser ingen större skillnad på dem
Snygg bicca eller grym glidtacklng: Bicca
Kaffe eller coca: Coca                              
Spanska- eller engelska ligan: Spanska (Engelska bättre men Spanska roligare)
Serieseger 2010 eller 2011: 2010 och 2011
 
Tre personliga:

Vad finns i din neccesär som alltid ligger vid sidlinjen?
- Hehe, i den ligger min medicin som hjälper mig vid andnöd. Som tur är behöver jag inte använda den så ofta. Men viktig e den och den har hängt med i många år nu.

Hur mycket älskar du fotboll?
- För mycket kanske, om det nu går. Det mesta kretsar kring fotboll men det är jag bara glad över. Det finns inget bättre. Dessutom, om jag inte höll på med fotboll vad skulle jag göra då?

Hur många mål gör du nästa år?
- Om du räknar med u-lagsmatcherna också så 1 mål/match kanske. Beror också på vilken position man får spela på i det nya spelsystemet.


 
virre spexar........igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0