Davve Jönsson talar ut om sina lagkamrater

Idag får Davve Jönsson svara på några udda frågor, glade Krågan har tjatat länge om att få vara med i bloggen. Eller så tvingade jag honom igår. Skit samma, här bjuder han på sina tankar om lagkamraterna.

Vem i laget ........
 
.....har coolast bil: måste vara power erik
.....har snyggast klädstil: Kingen MP
.....har sämst musiksmak: räknas Stefan Andersson?
.....skulle du aldrig låna ut din bil till: Sjövall!
.....skulle du aldrig låta din syrra gå på dejt med: Greken eller Sjövall
.....är sandbys zlatan:virre kanske?
.....är sandbys slitvarg:Joel eller Oscar
.....är sämst på att festa: Ingen aning
.....är sämst på tv-spel: Den var lätt! Håkansson.
.....har sämst humor: Håkansson
.....har sämst humör: Håkansson
.....är största facebooknörden: Ingen aning men jag ligger nog rätt bra till på den..
.....är gladast: Jeppe


Klicka på youtube-länken nedan, du får njuta av en vacker Sandbylåt. Jag har ingen aning om vem som gjort den. Jebaoa tycker vi ska ha den som inmarsch-låt nästa år när vi vandrar in på Vallen. Jag instämmer helt. Lite gåshud på den låten. Jag tycker den e självklar i Vallens högtalare. Lyssna å njut. Alla ska kunna den till nästa lagfest.

http://www.youtube.com/watch?v=2Y7Kx6qsfwE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0