Jebaoa!

Fullt fokus på Jeppe idag, alla blickar mot jeppe, allt ljus på jeppe. Det är hans dag i bloggen idag.

Fakta:
Namn: Jesper Svensson
Smeknamn: Jeppe, Jeppa, på jobbet kallas jag Aspegren.
Födelseår: 1987
Längd: 178
Vikt: 79
Styrka (som spelare): det får nån annan svara på!
Svaghet (som spelare): När jag väl tycker att nått är fel så har jag jävligt svårt för att ändra uppfattning, lite för envis i vissa lägen kan man säga.
Favoritmat: Rysk köttfärspanna.
Favoritdryck: En iskall Jelen Pivo slår det mesta.
Favoritfilm: Just nu tänker jag bara på Snatch så får väl bli den.
Favoritfärg: Det finns väldigt många fina, får väl säga guld.
favoritdjur: Panda!
Favoritlag: Tottenham, Celtic, Helsingborg.
Favoritspelare: "Henke", Craig Bellamy.
Förebild i livet: Har nog ingen direkt förebild, iaf inte just nu.
Motto: Om gud vill och vädret tillåter.
Gör jag om tio år: Har jag inte ens tänkt på..
Det bästa med SSIF: Kompisarna man har här, får även ge en stjärna till "vallen".
Antal år i SSIF: 13 kanske, eller 14.
Persong målsättning 2010 (inom fotbollen): Att ha så kul som möjligt och förhoppningsvis undvika skador. sen e det ju alltid roligt att göra mål!
Sveriges snyggaste: Svårt att säga, finns så många! För sakens skull får jag säga Victoria Silvstedt. 
Älskar: Livet!
Hatar: Städa och tvätta och sånt.. 
Hobby: Fotboll.
Mobil: Har nån sett den?? 
Populäraste hemsidan: Nico's blogg!
Spelas i MP3n nu: Pharoahe Monch - My life. Mest Hip Hop.
Favorit-tvprogram: Det var ett tag sen men helt klart Heja Björn!
Favoritplagg: Fråga Gert-Inge! Det är ju klart slips!
Beskriv dig själv med fem ord:
Bästa spelaren du mött:
Jag spelade i en cup utomlands där vi mötte Grocclin från polen, hela deras lag är lätt de bästa jag mött!
Bästa spelaren du spelat med: Nicke Månsson är den jag trivs bäst med, alltid kul att spela med honom.
Störigaste spelaren du mött: Ola Severin var jobbig, han rödhårige i Gof är jävligt ful också, men får säga den sinnessjuka ytterbacken i Dalby som vägrar vara tyst!
 
 
Fem snabba:
Öl eller cider: Öl
Sommar eller vinter: Sommar
Blodin eller brunett: Inte i håret det sitter.
FIFA eller Counter strike: Pro Evolution..
Mål eller assist: Mål!
 
Tre personliga:
Är du tillbaka i SSIF för att stanna? Det beror på vad som händer i klubben, men förhoppningsvis blir det så.
Hur många tatueringar har du? 15+, men målet är en stor!
Är du bäst i laget på att festa? Inte för att skryta, men där ligger de andra i lä!








Jesper svensson                       Sebastian Larsson       Jebaoa eller seb?

Kommentarer
Postat av: Tom

Nja sådär liknelse!

2009-10-21 @ 18:49:23
Postat av: Tom

Nja sådär liknelse! För att vara gnällig

2009-10-21 @ 18:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0