preliminär serie 2010

För en halvtimme sedan kom Skånebolls preliminära serieförslag ut. Redan kan du läsa det på ssif.blogg.se. Det är som julafton när serierna släpps. Fortfarande kan många ändringar ske, men vi tror att denna serie blir spikad såhär om en månad. Är serien svår? Är det roliga lag? Vem är bäst? Läs nedan och döm själv!

Herrar div.6 mellersta
Axelvolds IK
Dösjöbro IF
FC Bukten
GOF IF
Harlösa IF
Ljungbyheds IF
Lunds BOIS
Löberöds IF
Maglasäte IF
Södra Sandby IF
Teckomatorps SK
Torna Hällestads IF

Personligen tycker jag att serien ser rolig ut. Jag trodde vi skulle få Klågerup och Kyrkheddinge, men efter att ha följt varandra upp och ner flera år i rad så tyckte väl Skåneboll att det var dags att skilja på oss. Istället fick vi några lag vi inte mött på länge, som tex Teckomatorp, Dösjöbro och Maglasäte. Ljungbyhed vet jag inte vad det är ens. Axelvold hade vi i kvalet förra året. Jag gillar serien, det ska bli roligt. Hur svår den är går inte att säga nu. Men SSIF och Torna Hällestad i topp tror jag. Läs resten av serierna på skaneboll.se

Kommentarer
Postat av: Micke P

Kul serie, med gott jobb så har vi bra chans här killar. Tittade på U lagets serie som också ser ut att kunna bli riktigt bra och spännande

2009-10-30 @ 15:19:17
Postat av: Staffan

I denna serie ser det ut som om Sandby borde placera sig i toppen !!

2009-11-08 @ 12:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0