snyggaste matchtröjorna

Igår beställde jag Handball manager, Yeesss! Äntligen har jag funnit mitt favoritspel, landar snart i brevlådan. På cdon.se står beskrivning av spelet, de skryter om vilka feta funktioner som finns på spelet. En av de är:
  • Private life just like the real managers: get married, keep your wife happy, have children and help them to become handball stars. Jävligt fräckt/onödigt. Jag tror att jag hade köpt spelet utan denna specialfunktion.

  • Kvalet till division fyra blev kort för Uppåkra och Bjärred. I omgång ett åkte de ut, det blir att fortsätta i division fem för de båda. Lite synd kan jag tycka, de spelar båda offesiv och rolig fotboll. De hade nog klarat sig bra i fyran.

    Idag händer inte så mycket i SSIF, träningen är flyttad till torsdag. Jag skrev till spelarna att bilarna går från omklädningsrummen 18:15, det ska vara 19:15. Träningen startar 19:30 i Dalby.
    Istället för träning roar jag mig med att utse de snyggaste matchtröjorna i europa. Du tycker säkert samma, annars kan du ju dela med dig av din topp-5, kommentera gärna.

    Snyggaste matchtröjorna i Europa
    1. Real Betis
    2. Villareal
    3. Blackburn
    4. Newcastle
    5. Atletico Madrid



    Lika som bär


                  Georg Espmarker                  Wesley Sneijder


    "Detta var allt för idag
    imorron kommer mer om detta underbara lag"

    älska ssif

    Haj po di


    Kommentarer
    Postat av: Jens

    Jag är nog benägen att byta ut Newcastles mot Tottenham.....Annars är du bra på det Mr Sannaby!

    2009-10-13 @ 22:10:50
    Postat av: Tom

    Jag skulle osså¨vilja byta ut newcastletröjan. Finner den inte ett fugg tilltalande. Skulle helt sjukt nog kunna säga att jag byter upp den mot Uppåkras! Deras tröjor e jävligt snygga

    2009-10-14 @ 17:04:50
    Postat av: Tom

    Kanske Romas osså. De e fina osså lirar ju KUNG Totti - Spotti där

    2009-10-14 @ 17:07:05
    Postat av: Davve Johansson

    Milan saknas... ;)

    2009-11-01 @ 04:24:22

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0