Dagens mackan

Mackan har gjort det igen..... å igen ...... å igen..........å igen..............å igen

Mackan lever efter ordspråket "det man inte har i huvudet får man ha mellan benen"

Tack till Lee, Jens, Johanna för nedanstående bidrag!

Jag: Ta nu inte min jacka.
Mackan. Jag vill inte ha din jacka
Jag: Men nu har du min jacka på dig

Mackan: Har du plattat håret?
Tjej i nian: Nej, jag har flätat det!

Mackan skulle åka med Toms familj hem från matchen i Dalby. Han öppnade dörren och skulle hoppa in i bilen, inget konstigt kanske. Men i det sätet satt redan Toms farsa.  Nära nära att mackan satt sig i hans knä

Utanför Berga idrottshall i Eslöv, matchen mellan Stehag dam och Olympic.....Är denna hallen ny? Nä, säger Lee och Kentha!
Mackan: -men den var väl gul innan?
Va? säger Lee och Kentha och undrar
- Men det var väl en gul tegelbyggnad innan, säger mackan, då frågar dem mackan var han tror dem är nånstans.
- Är vi inte i Stehag? Dem är väl hemmalag, säger Mackan

I lördags kväll hängde Mackan med sina polare. När en av polarna nös var det ordet "grattis" som kom ur mackans mun.


Kommentarer
Postat av: Oktay

Efter en tung förlust mot Inter lyckas Mackan ändå få en på gott humör :)

2010-04-20 @ 23:39:06
Postat av: Mackan

2 av dom köper jag e otroligt dumma, dom övriga 3 e bara överdrivna....

2010-04-21 @ 00:24:27
Postat av: #4

mackan: ingen av dem är dumma, helt naturliga bara. Tråkigt att inte fler vågar säga vad dem tänker innan dem tänker

2010-04-21 @ 08:16:45
Postat av: bengan

ojojoj denna mackan!

2010-04-22 @ 20:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0