moment of the month

I vinter var Francke SSIF´s tv-kändis. Idag var det dags för nästa hjälte. Men jag blev lite förbannad först. Hade bara Ingemar sagt något hade jag erbjudit honom 1000 spänn för att ha på sig en ssif t-shirt eller 5000 för att ha smygit in reklam för bloggen. Han hade 50 min föreläsning på Kunskapskanalen. Föreläsningen hette nebulosor till svarta hål, det handlar om rymd och stjärnor tror jag. Han är expert på stjärnor. Förr skämtade han med oss på träningen: "här ser jag inga stjärnor." Med grekisk sallad och Håkans bar på tean är det perfekt med Ingemars föreläsning i bakgrunden. "Kan jag höja? Jag hör inte Håkan, jag hör bara Ingemar hela tiden." Det var frugans ord, men det får man leva med. Idag är det Ingemars dag. Men fan, det hade ju varit fantastiskt med Ingemar i SSIF-tröja eller plötsligt när han tänkte visa karlavagnen eller nån annan powerpointpresentation så hade bloggen dykt upp på skärmen istället. Vi är stolta över Ingemar i rutan, kolla länken nedan. Perfekt måndagsunderhållning!

http://www.ur.se/play/157496

Från lagledare i SSIF till tv-stjärna!


Fel klädsel Ingemar




Så här ser man ut i TV Ingemar!

Tack Jens för tipset om Ingemar i rutan och tack Danne för bilderna!




Kommentarer
Postat av: Bängan

Jäkla vad mysig att se en Ingemar i högform!

Nu drömmer man sig tillbaka till torsdagarnas korvmöten med laguttagning uppe i föreningsgården.

2010-04-13 @ 01:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0