rätt ska va´ rätt

Utan assist, inget mål. Oftast ligger en bra passning bakom ett enkelt mål. Oftast är assisten snyggare är målet. Ändå hade jag fel på två av tre assister i mitt matchreferat nedan. Till första målet assisterade Mange Pålsen, inte Robin A. Till Calles 3-1mål assisterade Jeppe, inte Virre. Nu är rätt helt rätt. Jag har skällt ut de ansvariga för felet, och det kommer aldrig hända igen.

Rösta på årets inmarschlåt nu, några inlägg neråt finns tolv låtar att rösta på. Gör nu detta alla läsare. På tisdag stängs omröstningen. Så här långt har 25 personer röstat. Det bör vara det dubbla innan tisdag natt. Rösta nu, tack!

Nyss spelade U-laget en fin match i underbart väder på plan 2 i Sandby. Tyvärr var det Harrie/Kävlinge som spelade bäst. Därför skriver jag inte mer om den matchen. Det blev typ 4-0 till Harringe. Bäst i Sandby var nog Tomas Gustavsson, slet och sparkade ner folk i 90 minuter, han visade bra vilja. Grym potential där. Det var mycket folk på plats. De flestas föräldrar kollade, men mest var det junior- och a-lagsspelare. Det är kul att det är stort intresse för u-laget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0