Vinn Calles idolkort med autograf

Calle är herrarnas skyttekung, mannen med fruktade biccacletas. Idag publicerar bloggen en stjärnintervju och samtidigt en tävling. Svara rätt på tre frågor och du är med i utlottningen av Calles idolfoto med Calles autograf. Kom igen, var nu med i tävlingen!


Priset i tävlingen (tyvärr var 1996 senaste gången det trycktes idolkort på Calle)

1. Hur många mål har Calle gjort i a-laget hittills i årets seriespel?
1. 5
X. 9
2. 14

2. Vad har Calle i handicap i golf?
1. 13,7
X. 33,8
2. 54

3. Vad är Calles personliga rekord i höjdhopp?
1. 165 cm
X. 189 cm
2. 215 cm

Tre viktiga regler i denna tävlingen:
1. Lämna in din rad, med ditt namn i kommentarer nedan
2. Du får endast tävla en gång
3. Calle: du får inte delta i tävlingen



Du gjorde ett grymt inhopp mot Bukten i fredags, och var planens gigant mot Hardeberga i söndags, är du i ditt livs form?

- Tack, men formen är väl inte den bästa. Det finns mycket mer att hämta. Mot Bukten spelade jag mest på vilja, var grymt spelsugen efter uppehållet. Jag har känt på träningarna att målformen fortfarande finns och det visade sig mot Hardeberga.
 
Du har missat varannan veckas träning pga jobb, är du möjligtvis en sån som bäst vilar sig i form?

- När man kommit upp i min ålder behöver man egentligen inte träna så mycket, man klarar sig på rutin. Även om jag är sugen på att träna denna veckan måste jag erkänna att det är ganska skönt att vila. Kroppen är sliten efter en tuff vecka. Jag ska dock försöka hålla igång så mycket som möjligt på egen hand.
 
Det blev en nick i krysset mot Hardeberga, berätta om det?

- Det var en fin omställning som ledde till att bollen hamnade hos vår unge högerback Klas. Han slår ett underbart inlägg mellan deras mittbackar och där kommer jag med full fart och får en bra träff med huvudet strax innanför straffområdeslinjen. Jag blev lite förvånad när bollen gled in i krysset eftersom nicken var från så långt avstånd.
 
Det blev också ett placerat friläge i andra krysset, berätta om det?

- Jag fick bollen lite turligt av en hardebergaspelare efter att Robin blivit av med den. Jag stod i offsideposition men eftersom bollen kom från en motspelare var det fritt fram att placera in den i krysset. Jag får väl erkänna att jag inte tänkte dra upp den i krysset. Det blev så eftersom sandbyvallen var dåligt klippt och gräset var blött.
 
Två snygga mål mot Hardeberga alltså, men det var ett tag sedan du bjöd på ett drömmål eller annat riktigt spektakulärt. Hur länge ska vi behöva vänta på nästa show?

- Jag har försökt på några biccor under säsongen och det vara nära mot Harlösa då den gick i stolpen. Det är väl bara att vänta på dom rätta bollarna, kanske blir det någon redan på fredag mot GoF.
 
Det är cirka 80 dagar kvar till Sandbycupen, kommer du kunna överträffa din biccaassist från förra året?

- Nja, det blir svårt. Jag vet inte om jag vågar mig på en bicca inomhus igen, det gjorde ont i kroppen i nån vecka efter. Fast det är klart, kommer läget så är det svårt att låta bli.
 
Efter förlusten i Sandby Opens final mot brorsan har jag sett dig uppe på tennisbanorna, hur är tennisformen?

- Den är sådär, jag tränade dubbel två gånger förra veckan. Min backhand är kass och servarna är lite upp och ner. Jag får nog försöka få ett träningspass med Greken, det gick bra sist vi lirade.
 
När drar ditt deltagande i KM igång? Och i vilka klasser kommer du delta?

- Jag tror det drar igång till helgen. Jag ska bara vara med i generationsdubbel tillsammans med min far.

Kommentarer
Postat av: A. Sjövall

Den rätta raden är: X,1,X.

2010-08-11 @ 11:52:13
Postat av: Lindh

X,2,X

2010-08-11 @ 20:39:34
Postat av: mattias andersson

xxx

2010-08-11 @ 22:28:58
Postat av: Mackan

X1X

2010-08-11 @ 23:14:22
Postat av: Bengan

Skulle verkligen vilja vinna det där idolkortet!

X1X

2010-08-16 @ 20:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0