lai underhåller en inställd dag

Inställd träning idag, inte så oväntat. Sundis såg tre bilar i diket på väg från Malmö till Bara och Stillberg sade att vägen mellan Lund och Sandby är avstängd. Det är livsfarligt ute. Det är surt med inställda träningar, både i söndags och idag. Man planerar och gör sig redo för träning, sen blir det inget. Missade träningar är inte bra, vi behöver verkligen träna mycket. Detta väder gör ju också att vi nog kan glömma Revinge och kanske de första serieomgångarna måste flyttas till konstgräs (eller grus). Det är en extrem vinter, den värsta i min livstid.

Vi får se det positivt! lite magträning, sen några choklad sen paradise hotel. final idag va? Inte helt fel det heller

Nicolai Paradis, i laget kallad Lai, har svarat på fem vinterfrågor. Han fick ta ställning till olika påståenden. Så här har han svarat:

1. Ikväll blev träningen inställd, vad gör du istället?
1. självklart tränar jag på egen hand, armhävningar å sånt. X, fastnar nog framför datorn, counterstrike å facebook ju. 2. chips å tv lockar i detta väder
Svar:  X

 
2. Du går förbi fönstret o ser en fågel sitta och leta efter mat, men all snö gör att det inte finns någon mat. Vad gör du?
1. Skiter i den jävla fågeln. X, slår på rutan så att fågeln ska flyga iväg. 2. Går ut med lite brödsmulor, så att fågeln kan bli mätt
Svar: 1
 
3. När du sitter och äter ser du att en pensionär med rullator ramlar utanför ditt hus. Vad gör du?
1. Jag springer fort ut och hjälper honom/henne. X, Jag skrattar för mig själv. 2. Jag hämtar kameran och fotograferar honom/henne, lägger ut på facebook ikv
Svar: skrattar nog lite först sen hjälper jag personen så 1
 
4. När Micke kommer hem ber han dig skotta uppfarten och trottoaren utanför. Vad gör du?
1. Jag väntar lite och hoppas att han glömmer det eller att han gör det själv. X. Jag gör det så klart. 2. Jag gör det om jag får en hundring
Svar: 1 eller 2
 
5. I detta vädret kanske bussen inte kommer i tid imorgon bitti. Hur reagerar du?
1. Jag står snällt kvar o väntar tills den kommer, hur sen den än är. X. Jag går hem, ringer och skäller lite på skånetrafiken och frågar när bussen kommer. 2. jag går hem, ringer skolan och säger att bussen inte kommer, så stannar jag hemma istället.
Svar: är ledig imorgon så behöver inte oroa mig men annars hade jag bett min mamma köra mig :)


En glad Lai-Lai


Lasse Lagerbäck, i love you. han hedras med sina egna filmer


http://www.youtube.com/watch?v=CEWaLtd0JR8

http://www.youtube.com/watch?v=r3_Mbx2fmUs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0