porr

Igår var det träning, söndagsträning. Tyvärr innebar helgträning att antalet sjönk från dryga 20 till bara 16 pers. När dessutom yngre förmågor saknades, blev det ingen internmatch. Istället blev det vanlig träning. Synd! Den vanliga träningen blev bra ska sägas, passningsträning, omställningar offensivt och litta lir. Nu är suget på match stort. På lördag startar träningsmatcherna, LFF på Smörlyckan är premiären.

De som sågat filmen "farsan" saknar känslor och humor. En riktigt bra film, rekomenderas starkt.

När jag hämtade lagbussen på bilverkstaden i byn i onsdags ville jag undersöka en sak. Jag har fördommar om bilverkstäder, eller om deras fikarum. Jag ser framför mig en kaffekokare, mikrovågsugn, massa smutsiga kaffekoppar och gamla kakpåsar. Givetvis fanns allt detta i deras fikarum. Men det jag egentligen ville undersöka var om det hängde en stor kallender med nakna damer på väggen. Mitt uppdrag var slutfört efter bara några sekunder. När jag kom in såg jag först chefen sitta och röka och snacka telefon, med en smutsig kaffekopp framför sig på bordet. Men sen kollade jag runt, snabbt såg jag kallendern på väggen. Givetvis var en dam på bild, givetvis saknade hon kläder.

Jag fortsätter på ämnet porr. I fredags fick jag ett brev hem som var adresserat till hon som flyttade ut när vi flyttade in. Eftersom hon flyttade till Spanien vet jag inte hur seriöst hon gjort adressändring, det kommer ofta brev till henne och hennes kille. Jag kan ju inte skicka breven vidare till henne eftersom jag inte vet var i Spanien hon flyttat. Jag öppnar breven och mejlar ofta till avsändaren att personen lämnat landet. Just detta brev har jag faktiskt sparat, jag rodnade svagt när jag öppnade brevet. Det var från tjejlust.se Det första jag läser är: "Gratis penisring vid beställning inom 8 dagar!" På baksidan finns en stor bild på Pirate Patrica. Hon säljs för 174:-, REA. Det står så här om henne: "Uppblåsbar docka i piratkläder. Hennes kläder är avtagbara och 3 härliga hål väntar på dig. Hennes bröst är stora med hårda bröstvårtor. Kasta loss!" Jag ser detta utskick som stor humor. Å liten lärdom: shit vad leksaker det finns. Jag hoppas att ingen i laget har med sig Lilo Lucy till träningslägret. Det är en luftmadrass. Beskrivningen är: "Ta med den på resan, blås upp och lägg dig på det häftiga motivet. Den har ett skönt hål som väntar på dig om du vill. Garanterad till att väcka uppmärksamhet och göra dina kompisar avundsjuka." Svar NEJ!

Hon där himma tycker min nya look är lik sångaren i weezer.
Lika som bär

Sångaren i the rastvacktz               sångaren i weezer

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaha, å hur många gånger har du provat Patricia då??

2010-02-17 @ 16:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0