Träningspremiär ikväll, med eller utan Jojje?

Det är träningspremiär för 2010 ikväll! Äntligen dags att börja träna igen. 19:30 på Dalbys konstgräs blåser Fredrik-Micke igång det.....

Mindre fotboll och mer annat har gjort att ssif.blogg har undrat. När han inte synts till sen serien tog slut var vi tvungna att efterlysa honom. Nu har Jojje rätat ut alla våra frågetecken. Tyvärr verkar han lysa med sin frånvaro nån månad till.

Saknad: Georg Espmarker

Nu var det länge sedan du syntes till. Vad har du sysslat med de senaste månaderna?
- Jag har haft en fantastiskt fullspäckad höst. Jag gillar att ha många bollar i luften (räcker med en på mattan i fotbollssammanhang) och denna hösten har jag haft tre timanställningar och ett heltidsplugg. Jag har jobbat en helg i månaden uppe i bohuslän med min kollogrupp, träffat två ungdomar som jag är social färdighetstränare åt samt städat kvällstid uppe på Gerdahallens gym. Parallelt med detta har jag studerat projektledning och där drivit ett projekt tillsammans med Amnesty. Med andra ord har det varit fullt upp med navelludd.
 
Hur sugen är du på fotboll just nu?
- Suget på fotboll blir större, större men fritiden blir mindre o mindre. Jag saknar verkligen att sitta med alla gubbar med blåstället på i Sandbys omklädningsrum. och jag läser det mesta som skrivs på bloggen och det verkar som att det är riktigt go stämning i laget. 

Kommer du tillbaka? i så fall när?
- Till våren kommer jag att jobba i ledningsgruppen för musiksektionen till Lundakarnevalen så en comeback blir inte aktuell förräns till sommaren.
 
Vad blir det på fritiden om det inte blir fotboll?
- På fritiden håller jag igång ett par gånger i veckan med joggingturer på hardebergaspåret och squasch på victoriastadion. Det blir också lite helgsemestrar i stugan och uppe i sambons hemstad Lidköping. Förhoppningen är dock att fotboll ska få plats på fritiden framöver.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0