2000-talets världselva

Igår stämde min wii fit-ålder. Igår kände jag mig som 38. Efter 13 km löpning i skrylle på hårdfruset underlag i förrgår kändes vader och lår inte fräscht igår.

Den svåraste, men fetaste världselvan måste vara den som dominerde mest och längst under 2000-talets första decenium. Här håller säkert alla med om uttagningen.

                                                            Buffon

Thuram                             Terry                                  Cannavaro                            Carlos


Figo                                                        Viera                                                         Ronaldinho
                            
                                                              Zidane

                                     Ronaldo                                    Henry

Bänk: Kahn, Nesta, Totti, Raul, Pirlo, Beckham, Bergkamp 

2000-talets mest underskattade spelare är Pavel Nedved


en söt Pavel Nedved

Nyårslöfte brukar innebära tomma löften, de brukar hålla några dagar. Det bästa rådet är att inte avge några nyårslöften. Men de två jag har i år är stensäkra, alltså inga tomma löften.

Nyårslöfte 1
ssif.blogg.se har som nyårslöfte att fortsätta vara den största bloggen i div.6 mellersta. Vi ska fortsätta bjuda på högintressanta intervjuer med både gamla och nuvarande spelare. Vi kommer fortsätta ge er de bästa bilderna. Vecka 7 börjar träningsmatcherna, då kommer ingående matchanalyser. 2010 kommer också bjuda på nya spännande projekt i bloggen, vad får du vänta o se.

Nyårslöfte 2
bloggens grundare har fått nedanstående bild upptryckt framför ögonen. Himmaifrån klagas det på den fruktansvärda bonnabrännan och den usla kroppshållningen. "Du ser ut som en ostbåge". Det syftades på kroppshållningen, å inte färgen i det uttalandet. Bonnabrännan kommer jag inte göra nått åt, det är en del av mig. Kroppen ska dock trimmas. Det har slagits vad himma. Den 2e april ska det sitta ett sexpack på min mage. Nu har jag tre månader på mig att vinna denna vadslagning. Vare sig ni vill eller inte kommer en magbild upp med några veckors mellanrum, så ni kan följa min kamp.


Jag mår inte bra av att se denna bilden, men det är snart en bild av mitt gamla jag

Kommentarer
Postat av: Andreas Lindh

var ju mest gommlingar i den 11 tycker jag. missade gerrard t.ex. han om nån har varit en jätte ton givande spelare. och hade hellre sett del piero än tjockis ronaldo som varit kass största delen av 2000-talet.

2010-01-05 @ 01:50:20
Postat av: Andreas Lindh

hellre van de sar än kahn också.

2010-01-05 @ 01:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0