oktay



Fakta:
Namn: Oktay Körhan
Smeknamn: Oktay
Födelseår: 1991
Längd: 179
Vikt: Hemligt ;)
Skostorlek: 41
Tre bra egenskaper du har som fotbollsspelare: Teknik, passningar och dribblingar.
En egenskap du vill förbättra som fotbollsspelare: Kondition
Favoritmat: Pizza
Favoritdryck: Cola
Favoritfilm: Finns en hel del men säger Band of brothers.
Favoritlag: FC Barcelona
Favoritspelare: Lionel Messi
Världens bästa fotbollsspelare: Lionel Messi
Världens mest sevärda fotbollsspelare: Lionel Messi
Världens mest underskattade fotbollsspelare: Victor Valdés
Världens mest överskattade fotbollsspelare: Cristiano Ronaldo
Motto: Carpe Diem
Framtidsdröm: Fotbollsproffs, men den drömmen sprack för länge sedan, så vet inte. Vi får väl se vad som händer ;)
Det bästa med SSIF: Skönt gäng
Antal år i SSIF: 3
Personlig målsättning 2010 (inom fotbollen): Ha kul!
Sveriges snyggaste: Marie Serneholt
Älskar: Barca
Hatar: Real
Hobby utanför fotbollen: Pluggar till inget, umgås med kompisar och festar en hel del :)
Favorithemsida: Facebook
Spelas i MP3n nu: Blandat
Favorit-tvprogram: How I met your mother
Favoritplagg: Shorts
Bästa spelaren du mött: Vet faktiskt inte.
Bästa spelaren du spelat med: Finns en hel del bra men senast jag spela med en riktigt grym spelare är Mathias Andersson.
Störigaste spelaren du mött: Senast jag störde mig på spelare var när vi mötte Dalby hemma. De hade några som var riktigt störda...
 
 
Elva snabba:
Snaps eller Whiskey: Snaps
GOF eller Harlösa: Harlösa
Paradise hotell eller på spåret: Paradise
Elin Woods eller prinsessan Madeleine: Elin Woods
Dalbys konstgräs eller Smörlyckans grus: Helt klart Dalby!
Burger King eller McDonalds: Tar hellre Lunda Falafel ;)
Hamrén eller Lagerbäck: Hamrén
Pizza eller kebab: Haha ;) Antar att folk vill att jag svara kebab.
Kaffe eller coca: Coca
Spanska- eller engelska ligan: Spanska!
Serieseger 2010 eller 2011: Hade varit gött med 2010 & 2011.

 
Tre personliga:
Hur var känslan när körkortet skaffades för några veckor sen?

- Det var riktigt skönt! Har aldrig varit så nervös inför ett prov. Men jag klara det!
Finns det något där Dalby är bättre än Sandby som by?
- Vet inte, tycker inte det är så stor skillnad. Det är ju gött med konstgräs nu när det är snö och så.
Sen har vi ju systemet, men jag får ju vänta i två år till. Annars tycker jag folket i sandby är skönare.
Vilken position lirar du helst på?
- Jag lirar ju helst innermittfältare. Det lirade jag i j-laget men har fått spela mer ytter och anfallare i A.



Kommentarer
Postat av: Anonym

ligga?

2010-01-15 @ 17:43:00
Postat av: Oktay

visst...?

2010-01-15 @ 23:44:56
Postat av: Anonym

kl 21.00 hos mig då i höllviken. /Åke

2010-01-16 @ 19:01:11
Postat av: Oktay

du & jag Åke <3

2010-01-16 @ 22:15:54
Postat av: Gunnel

Inte nu igen Åke!

2010-01-18 @ 12:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0