Lai 17

Igår fyllde lai 17 år, yngst i laget fortfarande ju. Men ändå ett år äldre. Nicolai fick några födelsedagsfrågor. Att inte ranka björka högst som det bästa med att bli 18 betyder bara att han inte är en riktig Sandbybo.



Hur känns det att fylla 17?
- Det känns bra, bara ett år till arton ju.

Hur firade du?
- Jag fick lite presenter vid 00:00, sen tog jag det nästan bara lugnt och lira xbox och lite sånt.

Hur märker man på dig att du blivit 17?
- Haha, det får du nog fråga någon annan för jag vet inte hur man ser det om det nu syns på något sätt.

Hur kommer vi märka på planen att du är äldre då?
- Ett år erfarnare, haha nej jag vet inte riktigt, vi får väl hoppas jag är bättre.

Ett år kvar till arton, ranka vad som är bäst med det: Körkort, björka loge, köpa snus, köpa 3,5or?
- Körkort, köpa snus, björka och sist 3,5or.

Vem fan e bläckfisken Paul? Katten Lotus kan också tippa, han tippar spansk seger ikväll. Jag ber om ursäkt att filmen nedan visar upp ett ostädat hem, men Lotus ville tippa innan jag hann städa.


Kommentarer
Postat av: Helena

Haha, coolt!:)

2010-07-07 @ 23:23:58
Postat av: Jeppa

björka toppar min lista på när du fyller 18.

2010-07-08 @ 13:36:46
Postat av: Anonym

3-2 blev det väll ändå Nico??? du har ju ingen koll på vm :)

2010-07-08 @ 22:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0