Öl, marknad å mackan

Jag har druckit P&G-ölen. Fräckt och gott. Är det Sandbys första öl?




Johnny Lindkvist sprang Hörby Marknadslopp förra veckan. Han kom på 133e plats med tiden 1:09:16. Distansen var 12,6 km. Johnny kom fyra placeringar före Westesons farsa som sprang in på 1:09:38. Johnny var duellen, grattis!

Jag sprang en hel fotbollsmatch med 2 minuters tillägg igår. På 92 minuter kommer man till Räften-odarslöv- Ericsson-Linero-hardebergsspåret hem. Nu vet jag att det tar en fotbollsmatch att springa 18,5 km.

Bloggens nya motto är hjälpa-stjälpa-informera. Därför var bloggen på plats på Plan B igår. Filmen nedan är gjord för att hjälpa tränarna och informera dem hur sommarträningen går för några spelare. Igår filmades Mackans hårda sommarträning. Bara precis en liten check hur formen är.






Kommentarer
Postat av: Lindh

inte sandbys första öl, glömmer du bort att vi haft ett bryggeri i byn?

2010-07-06 @ 20:48:05
Postat av: Nico

Sant Lindh, ge mig en öl med annan sandbylogga då, så vinner du

2010-07-07 @ 14:02:09
Postat av: bengan

Var köper man denna öl?

2010-07-07 @ 19:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0