Hällestad

Imorgon är det sveriges nationaldag, passande nog också mackans födelsedag. Det är också tuff bortamatch för Sandbys herrar. Formstarka Hällestad står för motståndet. Jag vet inte om loppisen eller matchen är det största i Hällestad imorgon. Men fint väder och jäkligt mycket folk väntas till loppisen/matchen. Det ska bli skoj att lira toppmöte i sommarvärme och inför mycket folk på halvmysiga Hällestads idrottsplats, tornavallen tror jag den heter.

Jag har snackat med Hällestads tränare, Staffan, i telefon, samt sms:at några gånger. Jag har äntligen fått rätt mejladress och väntar nu på hans svar. Jag lägger in det i bloggen så fort han svarar, hoppas det blir innan matchstart imorgon.



Det kommer bli tufft i morgon, Hällestad bjuder inte på något på hemmaplan. Samtidigt spelar dem väldigt fysiskt, och matcherna oss emellan har tendens att bli extra hårda. Bloggen tror på en jämn, tät och trevlig tillställning imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0