Jeppa talar ut.......

Idag är det sol, tre VM-matcher, träning och Jeppe "jeppa" Svensson i bloggen!




Är det fullt ös på golfbanan denna varma dag? Det är faktiskt ovanligt lugnt, men jag klagar inte! Kunde dock traskat in några doffsingar bara..
 
Hur lever livet i golfshoppen? Det funkar bra, kan inte direkt säga att jag förtar mig. Nackdelen är väldigt långa dagar och mycket helger men så är det!
 
Blir det mycket eget golfspelande? Har varit väldigt skralt på den fronten, så för att föda lite golffeber har jag ivesterat i nya klubbor som anlände igår faktiskt.
 
Hur vass är du på golf? Jag brukar jämföras med Tiger woods, men om det har med golfen att göra lämnar jag osagt..
 
Hur sammanfattar du kvaliteten på fotbollsVM så här långt? Första omgången brukar alltid vara otroligt tråkig att kolla på, ingen vill förlora så det blir sällan någon samba direkt. Så det kan bara bli bättre!
 
VM´s största utropstecken så här långt? Gervinho hand i hand med Schweiz.
VM´s största frågetecken så här långt? Var fan är alla coola brassar? Ronaldinho, Adriano, Ronaldo och Roberto Carlos??
VM´s största tabbe så här långt? Algeriets målvakt storspelade men gjorde det sämsta nånsin, Greene för en liten tistel också. Men sämst av allt är Cahills röda kort, en riktig domarskandal!
VM´s snyggaste mål så här långt? Sydafrikas premiärmål. Kloses Kenneth Andersson nick var inte dålig heller.
VM´s bästa spelare så här långt? Mesut Özil?? Nä Veron imponerade stort, fy fan vilka passningar och vilken kontroll på långbollarna, coolt att han ser exakt likadan ut som för 10 år sen också!
 
vad tycker du om domarnivån i årets VM? Tycker den har varit riktigt dålig, i klass med våra nästan. In med Rolf Brandt!
 
Vad tycker du om filmandet  årets VM? Har varit en del riktigt dåliga, kanske inte riktigt Hagi-klass men nära. Men överlag så tycker jag det har varit ganska lite med tanke på att i dagens fotboll måste man trilla, rulla några varv och skrika, för att kunna få frispark.
 
Vad tycker du om vuvuzelorna? Kass eller konst? Coolt om Lindh skulle haft en på läktaren på lördag.
 
Vem vinner VM? Tyskland, tyvärr.
 
Vem vinner skytteligan? Miroslav Klose, gammal är äldst.
 
Vad tror du om lördagens seriefinal i div6-mellersta, SSIF - Dösjöbo? Årets roligaste match! Det kommer krävas vilja, enorm inställning och blod för att knipa segern i den. Så det är helt klart en match man ser fram emot, Jag garanterar tuffa närkamper, och jag ska inte ligga ner..
 
Vad betyder Björka Loge för Sandby? Oerhört mycket! Jag jämför det med vad Eifeltornet betyder för Paris, Lutande tornet för Pisa, Big Ben för London. Björka Loge ligger väldigt nära hjärtat och det finns inget bättre än att fira en seger med laget uppe på Logen!
 
Vad innehåller sommaren 2010 för dig? God dricka och vackra kvinnor! Siktet är inställt!





 

Kommentarer
Postat av: Challe

hade han en bra da po jobbet idag?

många golfare

2010-06-17 @ 20:42:39
Postat av: Jeppa

ja du challe, det blev en helt OK dag! själv?

2010-06-18 @ 08:56:35
Postat av: Bengan

Är inte jeppe lite lik Jamie Oliver?

Se länk ovan...Eller under.....vette fan var den hamnar egentligen. Någonstans runt det här inlägget borde det iaf finnas en länk så fort jag tryckt på "skicka kommentar".




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0