Lag-kväll

halva laget är i Spanien på cup, andra halvan fick en sms-inbjudan av mig i måndags. Och igår hade vi en trevlig lag-kväll. Skitsnack, kubb, öl och spanien - portugal.

Vi tippade så klart kvällens match, både halvtid och full tid, halvtidsresultatet först. Spanien - Portugal

Nico, 1-1, 3-1
Emanuel, 0-0, 1-0
Tom, 1-0, 3-0
Danne G, 1-0, 2-1
Månsson, 0-0, 0-1
Robin A, 1-1, 2-2
Oscar, 1-0, 2-0
Matte, 2-0, 3-1

Månsson hade rätt på pausresultatet, men Emanuel hade ju rätt på båda. Jäkligt starkt att sätta både pausresultat och slutresultat. Senaste gången han var hos mig var det lagfest, då tog han hem fotbolls-quizet. Han verkar ha koll, lagets spå-herre, jag ska nog be han spå i vilken omgång jag går om Calle i skytteligan.


Party-mackan på kubbplanen


Träffar Tom den??


Så ser ett proffs ut



vinnarna, plus oscar o jag


Förlorarlaget



Gänget kollar Spanien - Portugal



Jeppe, Måns, Danne G, Robin A, Tom, Oscar, Emanuel, Matte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0