oktay

Dalbypågen som spelat några år i SSIF nu, han tog sig tidigt upp i a-laget. Han är teknikern som har körkört, och om fyra dagar tar han studenten. Oktay har blivit stor påg. Han är dagens man i bloggen!


Oktay har blivit modell efter sin vackra balbild från i tisdags


Det blir en hektisk sommar för dig. Först ut är studenten, fyra dagar kvar. Hur känns det?
- Det är lite spänt och nervöst faktiskt. Men det släpper nog sen. Det kommer bli en grym dag och man ser fram emot det som fan!

Vad ska du göra efter studenten. Resa, plugga el jobba?
- Det blir inget plugg för mig i höst. Bestämde mig rätt tidigt för att ta det lugnt ett tag och försöka fundera ut på vad jag verkligen vill göra i framtiden. Just nu är jag också väldigt trött på att plugga.
Jag kommer att åka med juniorerna till Italien om ca 3 veckor, sedan vet jag faktiskt inte så mycket vad som händer i juli, men i augusti jobbar jag i en månad på Dalbybadet. Sen hoppas jag att jag har lyckats skaffa mig ett jobb till hösten. Annars vet jag faktiskt inte vad som händer. Kanske drar till Turkiet också, vi får se helt enkelt.

Efter en veckas studentfirande börjar fotbolls-VM, kommer du kolla mycket?
- Det är klart att man kommer att kolla mycket! Synd att både Turkiet och Sverige inte lyckades ta sig dit, men jag tror det kommer bli riktigt coolt ändå!
 
Vem hejar du på i VM?
 - I och med att Turkiet och Sverige inte är med blir det Spanien. Jag älskar spansk fotboll och Spanien har världens bästa landslag för tillfället. Grymma spelare på alla positioner. Hoppas verkligen de tar ett VM-guld.

Vem blir VM´s överraskning och vem blir VM´s flopp?
- Jag tror att Italien floppar och Elfenbenskusten överraskar.

Sen ska du med juniorlaget på cup-resa till Italien, hur kommer det bli?
- Det kommer bli fantastiskt! Det är ett härligt gäng som drar ner. Förra året var det Barcelona och det var en fantastisk upplevelse. Det blir ju sista resan som junior och jag tror det blir en oförglömlig resa!

 
 
hockey el innebandy: Hockey
Vitt el rött: Rött
Johnnys eller slotts: Johnnys
meloner el lökar: Meloner
4-4-2 el 4-3-3: 4-3-3
hund eller katt: Hund
Ensam mamma söker el bonde söker fru: Bonde söker fru
Full frys el varan-tv: Full frys
Lund eller Malmö: Lund
Björka eller Slagt: Slagt
Turkiet el Thailand: Turkiet
Pommes el Potatissallad: Pommes
AC/DC eller Green Day: Green Day
VM el CL: I år är det VM som gäller!
Glass el choklad: Glass
Klubba el Rack: Klubba
Utsläppt eller uppsattt: Uppsatt
plugg el jobb: Jobb
solsemester el skidsemester: Solsemester
Träna el vila: Träna
Asiat el ryska: Ryska
Badtofflor el trätofflor: Badtofflor
Chips eller lösviktsgodis: Chips
Midsommar el Valborg: Midsommar
Bibeln el Kvällsposten: Kvällsposten
Behrang Safari el Safari: Safari
Lagerbäck el Svennis: Svennis
Korv el Hamburgare: Hamburgare
Knäckebröd el Wienerbröd: Wienerbröd
Stan el landet: Stan
Lomma beach el tvedöra: Lomma Beach


Oktay hittade camp nou i somras

Kommentarer
Postat av: Greken

Turken har tydligen använt sig av "fotoshop" på första bilden....

2010-06-04 @ 23:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0