Robin G har tagit studenten.............

.... fy fan vad han e bra!

I torsdags var det först träning, sen drog de flesta upp mot Dalby stenbrott. Hos Robin G var det studentfest. Tält med folk och garage fullt med dryck och mat. En hel trädgård fylld med trevligt folk. Det var en toppenfest som varade länge, jag var hemma 02:30.


Matvraket och studenten


Studenten


United-tröja, studentpresent från herrlaget


Robin fick flyttkartonger. "-Men jag ska I N T E fytta hemifrån sa han.


Tom och Sebbe ställde upp i tävlingen, SSIF´s största mun


Vem har störst? Tom längst, Sebbe bredast. Vinnare: Tom va?


mange, lindh, norrland


några spelare, lindh vad gör du?


Robin å Eric



Kommentarer
Postat av: Fräs

Var är lika som bär sen den kvällen?

2010-06-14 @ 17:57:16
Postat av: Greken

Ja, undrar jag också!

2010-06-14 @ 18:27:23
Postat av: Nico

Den kommer.....när vet jag inte. Alla mina bilder e på datan som jag spillt dryck över. Alltså död dator. Ska till doktorn idao

2010-06-15 @ 09:20:08
Postat av: Murre

Var denna Södra Sandbykille med på festen ? Eller är det vanligt med pimps i Södra Sandby?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0