Talangen

Träningslägret följdes upp av en bra träning igår. Bra fight och härligt tempo, fint lir stundtals. Alla som var med på tränngslägret ska ha ett stort tack. Alla gjorde resan grym. Ledarna ska ha ett extra tack för bra planering och fixande under resan. Snart kommer extramaterial från resan, sånt vi inte vågar visa än. Talangen idag är Jesper "Larry" Larsson, Rrevinges stolthet. Han är den blonde mittbacken, som har fantastiskt karaktär och alltid 100% träningsnärvaro. Han är en av dem som spelade flest minuter i U-laget förra året. Men först................

Manges Kanon & Kalkon
Kanon

3. Wendts lagfoto när det var något skit på kameran (hans finger)
2. Norrlands försök till att sjunga i iphonen
1. LÄGRET

Kalkon
Lindh för hans väldigt fina uttal på Plizen

Namn: Jesper Larry Larsson
Ålder: 19
Trupp: J-lag
Position: Mittback eller högerback även spelat en del som defensiv bollvinnare
Favoritlag: Arsenal
Favoritspelare: Samir Nasri
Favoritmat: Kebab pizzan på mårtens pizzeria


Jeppe var med på a-lagsträning i november

Hur trivs du i SSIF?
Jag trivs bra, har börjat släppa att Niclas Nico Johansson inte är tränare längre som har betytt väldigt mycket för mig

Vad är det bästa med att spela i Juniorlaget?
Det är helt klart stämningen i laget, alltid lika roligt att träffa pojkarna
 
Hur ser en normal träningsvecka ut i juniorlaget?
Nu har jag missat mycket pågrund av bihåleinflammation, men måndag 19.00 - 20.50 i linero, torsdag 19.30 - 21.10  mårtens fälad, lördag 17.00 - 18.45 dalby sen på söndagar har vi söndags"mys" 
Vi har avslutat vår fysperiod och dem tuffa träningar och gått över till att finslipa spelet inför seriestarten
  
Hur kommer det gå för juniorlaget 2010?
Vi kommer att ha ett lag i divison2 och ett i en kvalserie jag tror att vi kan ha en bra chans att vinna bägge serierna
 
Vad är nyckeln till framgång för juniorlaget i år?
Att vi är seriösa och att någon vågar kliva fram och ta ansvar
 
Vad behöver laget förbättra för att ta ytterligare kliv framåt?
 Klara vända ett underläge och hålla huvudet högt uppe i 90minuter

Vilka är dina styrkor som spelare?
Konditionen och brytningssäker
 
Vad behöver du förbättra som spelare?
Teknik

Vilken är din personliga målsättning med fotbollen 2010?
Spela alla matcher som går sen vill jag utveckla min teknik

 Vad ser du mest framemot med fotbollsåret?
Italien med j-laget sen Arsenals avslutning i PL och CL/silly season sen ska vm bli häfigt.
 
Hur är känslan inför seriestarten?
Oehört efterlängat och spännande det har hänt en hel del i laget sen förra året
 
varför ska man kolla på juniorlaget i år?
Det är alltid kul att se juniorfotboll som är framåt och rolig som vi lovar att spela, sen ska vi sälja även kaffe å bullar så vi får in mer pengar till italien resan
 
vad kan man förvänta sig av dig på sandbyvallens gräs 2010?
Antingen så älskar man mig eller så hatar man mig, nä men jag har höga krav på mig själv, blev av med kaptensrollen och givetvis vill jag visa att det var fel genom att göra en kanonsäsong 2010
 
U-laget är en viktig utvecklingsmiljö för dig och ett bra skyltfönster. Tror du på mycket spel för dig i U-laget i år?
Ja jag hoppas och räknar med minst lika många matcher som förra året.
 
När får vi se dig ta på a-lagströjan?
Ja, säg mig det 
 
Vill du spela i Sandbys A-lag i framtiden?
Ja givetvis vill man spela i a-laget
 
Följer du a-laget?
 Ja jag har koll på varje match och läser bloggen varje dag.


Jeppe tränar extra på Revinge IP




 


Kommentarer
Postat av: Andreas Lindh

Det stavas Plzen och inte Pilzen mange ditt fyllo!

2010-03-31 @ 08:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0