Davve Jo

Davve gör nu sin tredje säsong i SSIF. Förra året fick han förstört pga av en efterhängsen lårskada. Nu kämpar han för att komma tillbaka till sin gamla form. Sjukdom på sjukdom har förstört hans försäsong. Snart verkar han vara tillbaka i träning. Det ska bli gött att få tillbaka Davve. Han har bjudit på många skratt och mål under sina år i herrlaget. Det bästa han gjort är när han breakdansade ner ett pensionärspar på björka loge sommaren 2008.




Namn: David Johansson        
Smeknamn: Davve    
Födelseår: 1990
Längd: 1,86
Vikt: 85
Skostorlek: 44
Tre bra egenskaper du har som fotbollsspelare: Snabb, bra avslut och bra passningar
En egenskap du vill förbättra som fotbollsspelare: Jag vill förbättra allt men framförallt fysiken
Favoritmat: De mamma lagar
Favoritdryck: Pepsi
Favoritfilm: The Shawshank Redemption
Favoritlag: Ac Milan
Favoritspelare: Zlatan Ibrahimovic
Världens bästa fotbollsspelare: Rooney
Världens mest sevärda fotbollsspelare: Ronaldinho
Världens mest underskattade fotbollsspelare: Massimo Ambrosini
Världens mest överskattade fotbollsspelare: Anders Svensson
Motto: "Lev varje dag som om den vore den sista"
Framtidsdröm: Må bra. Tjäna så mycket pengar som möjligt. Bli en så bra fotbollsspelare som möjligt
Det bästa med SSIF: Sammanhållningen
Antal år i SSIF: 2år
Personlig målsättning 2010 (inom fotbollen): Försöka hålla mig borta från skador och sjukdomar. Träna stenhårt. Utvecklas och bli bättre
Sveriges snyggaste: Anna Le Moine (Curlingtjejen)
Älskar: Att bli älskad
Hatar: Att bli hatad
Hobby utanför fotbollen: Shoppa och beachvolleyboll
Favorithemsida: Svenskafans.com
Spelas i MP3n nu: Lyssnar faktiskt på Take A Minute - K'Naan HQ Sound i detta nu
Favorit-tvprogram: Fotbollskanalen Europa
Favoritplagg: Mjukisbyxor och hoodtröja
Bästa spelaren du mött: Mak Dzonlagic
Bästa spelaren du spelat med: Ivo Pekalski, Jasmin Sudic
Störigaste spelaren du mött: Haha vet faktiskt inte


snygg-davve
 
Elva snabba:
Snaps eller Whiskey: Snaps
GOF eller Harlösa: Harlösa
Paradise hotell eller på spåret: Paradise Hotell
Elin Woods eller prinsessan Madeleine: Elin Woods
Dalbys konstgräs eller Smörlyckans grus: Dalbys konstgräs
Burger King eller McDonalds: McDonalds
Hamrén eller Lagerbäck: Hamren
Pizza eller kebab: Pizza
Kaffe eller coca: Coca
Spanska- eller engelska ligan: Engelska Ligan
Serieseger 2010 eller 2011: Både och ;)

 
Tre personliga:
Vilka klubbar har du spelat för?
- Jag har spelat för Lunds BK, Malmö FF och Södra Sandby IF

Hur mycket tid lägger du på poker,tv-spel och liknande?
- Haha alldeles för mycket. Jag spelar då jag inte har något att göra men även när jag har något att göra

Hur rik hade du varit om du varit "nätspelare" på heltid?
- Sinnes rik hade jag varit. Vi får se när jag tar det sista steget till att bli heltidsproffs ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0