chatt med mackan

Bloggens läsare har den senaste veckan överöst mejlen med frågor. Nu har mackan svarat på alla era frågor:

Det var länge sedan, hur står det till?

- Jo de é bra.

Men du tränar ju inte, var é han?
- Skadad.

När kommer du tillbaka då?
- ovisst, beror på hur snabbt skadan läker.

Du är ju också sjukskriven, vad gör du om dagarna?
- mkt tv.

Vilket är det bästa programmet som sänds på dagtid som vi andra missar?
- simpsons.

Vilket program e så dåligt att vi som inte kan se det ska vara glada?
- Glamour.

Vad fan e det för nått?
- Sån dokusåpa, alla e skitsnygga. Massa drama hela tiden. "you did what?"

Vad gör du mer när du hänger himma?
- vakna sent, sen bara tv.

Låter kul, blir det myed mad osså?
- ja, det blir det. Det ser du väl?

Nja, ser rätt vältränad ut!?
- Där e ingen skillnad än, han e inte så fet.

Vilket godis är bästa ligga-hemma-godiset?
- Marabou!

Vilket är favoriten?
- Vanligt mjölkchoklad.

Vilket Marabou choklad hade du t.om bytt bort mot blodkorv?
- frukt Å mandel e piss, men ändå godare än blodkorv.

Se hela bilden






Mackan i landslagströja


Du som real madrid-fan, hur mår en sådan nu?
- Bra så länge vi leder ligan, men att åka ut i åttondelen var uselt.

Vilka spelare är värda en ros o vilka e värda ris?
- Guti e gudomlig. Ramos också alltid. Granero e ju skräp, Xabi Alonso är ett nyförvärv vi kan slänga i Sularpsbäcken. Christiano e ju ros såklart.

Tränaren då, stanna eller sparkas?
- Än så länge stanna, vinner vi inte ligan så bort me skitet.

Vad tycker du om gamle Real-stjärnan Beckhams skada?
- jag bryr mig inte.

Blir England farligare eller sämre i VM utan Beckis?
- Bättre tror jag fanemaj. Han e överskattad.

Vem e bäst i världen för tillfället?
- Jag vill inte säga det, men Messi e nog det. Efter jag såg Barca igår e han nog bäst faktiskt.

Sämst i världen då?
Kikki Danielsson

När ska du följa sannabyn igen?
- Nästa hemmamatch.

Vad tror du om året?
- Kan nog gå bra. Jag säger som Roland Nilsson: "Vill vi så kan vi vinna."

Vad e nyckeln till framgång?
- Frihet.

Mer?
- Ett ständigt leende på läpparna

Fotbollsmässigt då?
- Calles biccor.


Mackan i film

Allsvenskan har nyss startat, din känsla där?
- Ingen alls, bryr mig inte ett skit.

Vem vinner Champions League då?
- Jag tror på Chelsea.

Nyckeln till deras framgång då?
- Riktigt bra lag, alltid så jävla bra när jag sett dem.

Vad önskar du dig mest av allt just nu?
- Att bli frisk så klart!

Vilken låt på youtube tipsar du läsarna om att lyssna på om de ska höra världens bästa låt?
- hatten är din.

mackans låt: http://www.youtube.com/watch?v=MT9ZNJ2YS64

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0