kul tid framöver

Imorgon är det tidig lördagsmatch mot Anderslöv på ders beömda konstgräs. För några år sedan var det MFF´s hemmaplan under några vintermatcher. Imorgon ska SSIF dit och ta sig an den svåra nöten, Anderslövs Boik. Jag har trissat upp Anderslöv lite, jag har hört att de slog Heleneholm i träningsmatch nyligen med 15-0. Heleneholm som vi möter i genrepet om två veckor. Jag besökte nyss Anderslövs hemsida för att se om deras övriga träningsmatchsresultat är lika skrämmande. Till min stora förvåning såg jag att matchen Heleneholm - Anderslöv slutade 2-1, skönt. Anderslövs övriga resultat på försäsongen är: Anderslöv - Kyrkheddinge 10-0, Vellinge - Anderslöv 1-2, Anderslöv - Klågerup 3-1, Anderslöv - Janstorp 12-0, Anderslöv - Bosniska Behar 1-1.
Anderslöv har gjort mycket mål på försäsongen, slagit båda våra bottenkonkurrenter från förra året, Klågerup och Kyrkheddinge. Jag tror på en tuff, jämn och välspelad match imorgon, jag tippar 2-3. Ytterligare en seger för Sannabyn alltså. Det hade varit härligt att åka till Gislöv nästa fredag med fyra raka segrar i bagaget.

Nästa fredag åker vi alltså de 85,1 kilometrarna till Gislövs stjärna på träningsläger. Fredag kväll till söndag eftermiddag. 3 träningar, lite teori samt mycket mys. Klockan 17:30 nästa fredag drar bussen från Sandby. 

Här nedan följer lite bilder från Gislövs stjärna. Det har råkat komma med lite andra bilder också, så ni får helt enkelt gissa vad som tillhör Gislöv.






Kommentarer
Postat av: Micke P

Gött att du har med bild på ledarrummet!!!

2010-03-19 @ 11:49:38
Postat av: #4

Tänkte på er, där lär ni trivas. Finns jättemånga vimplar ni kan titta på

2010-03-19 @ 12:59:13
Postat av: Micke P

Nja, nu ser du nog fel. Fast varför finns det en nalle i min säng!

2010-03-19 @ 13:06:44
Postat av: #8

Du behöver den Migge!

2010-03-19 @ 14:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0