G-A

Tro det eller ej, men jag har gått i skolan. Tro det eller ej, men vår gympalärare sålde gräddbullar efter lektionerna. Tro det eller ej, men vår gympalärare vann nyligen 15,5 miljoner kronor. Han är travexpert och sandbybo. Den kombinationen gör att han är experttippare i Aftonbladet. 

Läs om honom nedan (givetvis hoppas bloggen att han svarar på våra frågor till Sandbys stoltheter (och kanske sponsrar herrlaget)).


http://www.aftonbladet.se/kampanj/datumlotteriet/article7127702.ab

Han, är Göran Andersson. Han kallas G-A. Han var min glada och härliga gympalärare på Killebäckskolan i årskurs 6. Han var väldigt uppskattad. Som ni kommer förstå i den länkade intervjun är han en riktigt skön typ.




Göran  
G-A

 


Kommentarer
Postat av: Bengan

Tyckte väl att det såg ut som G-A,,,men när de skrev Göran "Mac" Andersson och Örebro, blev jag väldigt förvirrad. Men jag var ganska säker på bilden.

2010-05-19 @ 20:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0