Lindh har sökt

Lindh har sökt en mamma. Omröstningen i bloggen gav inte så många röster. Men Lindh tog själv tag i saken. Han valde Petra, det är Lindhs drömtjej. Och Lindh har svarat på frågorna på Petras sida på tv3.se.


Petra - Lindhs val

Lindhs svar:
Vad har du för fritidsintressen?
- Mina intressen är bl.a. matlagning, ser gärna en bra film eller umgås med vännerna. Men det största intresset är ändå fotbollen, spelar med Södra Sandby IF, men går gärna och kollar på fotboll också.

Berätta kort om dig själv?
- Är en glad människa som alltid ser den ljusa sidan av livet. Jag är inte den som är rädd att bjuda på mig själv och lever för att få folk att skratta. Ställer altid upp för mina vänner.

Varför vill du träffa just Petra?
- Du verkar vara en otroligt mysig och charmig tjej som vet vad du vill. Du har ett fint leende och fantastiska ögon.

Vilket är ditt drömresemål?
- Hade gärna besökt många platser som Seychellerna där världens finaste stränder finns eller Val D´Isere och åkt skidor. Drömresemålet är att resa genom hela Italien.

Beskriv hur en bra dejt ska gå till?
- Den ultimata dejten hade varit i Paris med en picnic vid parken framför Eiffeltornet med en flaska rött vin och sen uppleva Paris-natten på stans vackra gator tillsammans och caféer och bara prata hela natten tills det blir gryning.


Bloggen blir tårögd av Lindhs vackra ord. Men bloggen vill också hjälpa Lindh. Bloggen har skickat till Emma, från Lindh. Det är malmötjejen som älskar rockabillys och killar som har sin lekfulla sida kvar. Förutom att använda Lindhs svar har bloggen skickat in en dikt till Emma.



Från Lindh till Emma:
Att va med i TV blir en kul grej,
hoppas jag hittar en tjej.
Om det blir du å jag,
ska jag tacka mitt lag
Jag vill gå med dig på en strand,
och begrava dig i sand
Men bara på låtsas,
jag kan också lära dig brottas
Jag har varit nästan bäst,
där jag bor luktar bara häst
Om du vill mysa,
kan du höra min syster nysa.
Jag flyttar gärna snart,
bestäm du vart
Dig ska jag aldrig svika,
jag lever för Ica.
Du å jag genom livet,
för mig är det givet.


Bloggen skickar med denna bilden till Emma
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0