Lindh söker ensam mamma

Lindh, snart i TV3

Lindh har sökt till Robinson, men kom inte med. Lindh har säkert sökt till Paradise Hotel och Bonde söker fru också. Men nu har han bestämt sig för en mamma, men han vet inte vem han ska välja. Det är snart premiär för Ensam Mamma Söker, det är hög tid för singelkillar i Sverige att försöka få en tv-dejt med en av mammorna. Nu har Lindh vänt sig till bloggen för att få hjälp. Läs om de sex mammorna och rösta i kommentarer, vem tycker du Lindh ska försöka dejta i sommar?

1. Petra

Namn: Petra
Ålder: 25
Ort: Tenhult
Yrke: Personlig assistent
Barn: Lowa, 6 år, Willy, 4 år.
Intressen: Älskar inredning, att få folk att känna sig välkomna hos mig. Gillar också att styrketräna och att sticka.
Drömkillen: En charmig, glad och spontan kille som är bra med barnen men som samtidigt är min bäste vän.

2. Lindsey

Namn: Lindsey
Ålder: 34
Ort: Göteborg
Yrke: Ekonom
Barn: Isaac, 10 år
Intressen: Älskar att träna, laga mat och dricka vin med vännerna. Åker gärna snowboard på vintern och båt på sommaren.
Drömkillen: En kille som är sig själv och kan ha roligt. Någon jag kan ha förtroende för, men samtidigt festa till det med.

3. Jill

Namn: Jill
Ålder: 37
Ort: Linköping
Yrke. Merchandiser
Barn: Vidar, 10 år, Embla 7 år och Karin, 3 år
Intressen: Mina barn är mitt största intresse. Har också gått kurser i kroppsvård och gillar design, mode och att träffa mina vänner.
Drömkillen: Det är de inre egenskaperna som är viktigast. Han får gärna vara humoristisk, varm, omtänksam och trygg.

4. Emma

Namn: Emma
Ålder: 23
Ort: Malmö
Yrke: Undersköterska
Barn: Vilde, 2,5 år
Intressen: Allt som har med 50-60-tal att göra, jag älskar rockabilly. Har dansat i cirka 16 år och när jag är barnfri träffar jag gärna vänner och går ut på klubbar.
Drömkillen: En ärlig och pratglad kille som har lätt för barn och sin lekfulla sida kvar. Det vore roligt om han delade mitt intresse för rockabillykulturen.

5. Linda

Namn: Linda
Ålder: 35
Ort: Partille
Yrke: Receptionist
Barn: André, 16 år, Caroline, 8 år.
Intressen: Kampsport, har tränat mycket thaiboxning och jobbar på ett kampsportcenter. Tycker också om musik.
Drömkillen: En glad och stilig kille som är social och som gillar att pussas och kramas.

6. Josefine

Namn: Josefine
Ålder: 37
Ort: Uppsala
Yrke: Frisör
Barn: Iza 6 år och Cesar 5 år.
Intressen: Brinner för inredning, mode, smycken och resor. Thailand ligger mig varmt om hjärtat.
Drömkillen: En omtänksam och snäll kille som är stadig i sig själv och med båda fötterna på jorden. En kille som är lite busig ibland…

Hjälp Lindh att slippa singellivet. Rösta nu!


Vem blir den lyckliga som får denna man på besök?




Kommentarer
Postat av: Nico #4

Helt klart 4. ung malmötös som gillar rockabilly och män som har sin lekfulla sida kvar. klockrent

2010-05-18 @ 15:45:22
Postat av: Tom

2an som han kan festa till det med men är ju för gammal och har för gamla barn för Lindh. därför får det bli 4an här osså! Lycka till Lindh

2010-05-18 @ 18:21:13
Postat av: Gert-Inge

Helgardera

Sök till ALLA

Om mer em nappar löser Lindh säkert det också

2010-05-18 @ 20:24:50
Postat av: Calle

Jag röstar på 2:an, hon var nog snyggast och passar dessutom Lindh bäst. Men 1:an får en halv röst eftersom hon är personlig assistent och hon skulle ju kunna ta hand om Lindh när det behövs.

2010-05-18 @ 22:12:41
Postat av: Mackan

Jag får ta o hålla med Calle där faktiskt. Säger också 2:an. Citatet "någon jag kan ha förtroende för" känns ju helt klockrent!

2010-05-18 @ 23:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0