Ljungbyhed

Imorgon är det dags för omgång 5. Vi ska till Ljungbyhed. Jag har ingen aning var det ligger, jag har ingen aning hur de spelar fotboll. De har noll poäng hittills. Men jag tror att vi kommer spela på en mysig skogsarena. Jag tror också att vi kommer möta ett lag som kommer kämpa sig blodiga för sina första poäng. Nervositeten börjar komma, det ska bli sjukt jävla roligt att spela match imorgon. Och vi hoppas på tre poäng. Här kommer en kort intervju med Ljungbyhed-Cornelia, inte speciellt rolig. Men att de tänker ta 6 poäng mot oss skrämmer lite.



Laget

Nyförvärv: Christopher Hedlund, Hampus Jönsson, Axel Loftan, Johan Waldow

Förluster: Pontus Wejsfeldt

Tränare: Ulf Heidfors

Division och placering 2009: Div 7, 2:a

Lagets Stjärna: Sam Peurell

Lagets buse: Torbjörn Lindau

Lagets lirare: Lars Jöner

 

2010

Vilken är lagets målsättning 2010: Mitten av serien

Vilken är er nyckel till framgång: Vår inställning

Vad förväntar ni er av matcherna mot SSIF 2010: 6 pinnar

Varför ska man följa er 2010: Ny bekantskap för serien

Hur är känslan i er trupp inför helgens match? Förväntansfull

Vilka lag blir topp tre i år? Har inga favoriter pga vi är nya i serien

Vilka lag åker ut? Ingen aning


På deras hemsida står träningstider, tisdagar och torsdagar 18:30-19. Ett tips är att träna längre än 30 minuter om man ska ta några poäng.

Det ska bli kul att möta Ljungbyhed, det har jag nog aldrig gjort. Ny by, nytt lag, ny livserfarenhet. 15:00 smäller det!

GLÖM INTE ATT HJÄLPA TILL MED PARTYPLATTAN! RÖSTA FRAM DIN FAVORITLÅT OCH DEN BÄSTA SKÅNSKA LÅTEN: GÖR DET NU I DET FÖRRA INLÄGGET!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0