många säger.....

Jag säger......
...att det ska bli underbart med seriefinal på Vallen ikv. Vädret ger stora förhoppningar på en fullsatt hemmasektion på den högra läktardelen.

John Pohlman säger........
....regn och 9 grader över Södra Sandby ikväll, han säger också att det ska bli uppehåll och elva grader på lagfesten på fredag. Sommarväder ju.

Patrik Lundberg säger.......
....att han vill att Everysport ska ta fart. Menar han att Nyhlén ska snacka igång serien? Patrik Lundberg är GOF´s fantastiske tränare, han säger så här på Everysport: "Serien är nu i gång,ser väldigt intressant ut tycker jag.
Frågan är om man ska ge sig på att tippa hur serien slutar...
Jag tror att lagen som blir på platserna 1-6 är (utan rank) S Sandby,Teckomatorp,Lunds Bois, Maglasäte, GOF, Dösjebro....på platserna 7-12 tror jag följande lag kommer att hamna (utan rank) Harlösa,T Hällestad, Pelagonija, Löberöd,Ljungbyhed,Bukten"

Jaha säger jag då.

Maradona säger.....
...att Cambiasso inte är med i VM-truppen. Då säger jag att vi kan räkna bort de som guldkandidat. Fast anfallsuppsättningen imponerar: Lionel Messi, Gonzalo Higuaín, Sergio Agüero, Diego Milito, Carlos Tevez, Maxi Rodriguez. Gårdagskvällen var fantastisk, vm-trupp efter vm-trupp offentliggjordes. Kul som fan, så klart kom Maradona in med Argentinas trupp efter deadline.

Kommentarer
Postat av: Micke P

Enligt Klart.se så ligger vi precis i gränsen på regnområdet mellan 18:00-21:00, så vi klarar oss kanske utan regn!!!

2010-05-12 @ 12:04:26
Postat av: Tom

Jag säger att Lundberg verkar dum i huvet och Maradona e cool som fan men nog ingen bra tränare! tja! ska man börja skriva skit på everysport då?

Bli den nye Nyhlén?

2010-05-12 @ 16:09:10
Postat av: Jeppe

maradona.. jag använder ett ord jag inte brukar slänga mig med men han är en riktig fitta! har inget till övers för den mannen, ett svin helt enkelt.

2010-05-13 @ 09:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0