Ny efterlysning

Marabou Polka är hittat, å smakat, å smakat, å smakat. Helt ok faktiskt. Hade en enorm chokladupplevelse igår, jag köpte ett Geisha på Netto i Lund som smakade oerhört mycket Geisha. Jag har aldrig fått så mycket Geisha i ett Geisha, riktigt krispig och krämig på samma gång.

Nu kommer nya erfterlysningar:

1

Apparat som kan spela in korta filmer, tillsammans med person som kan lägga in på datorn. Som läsare hoppas jag att du vill hjälpa till att ta bloggen till nya höjder. Vi närmar oss hundra läsare om dagen. Utan ett skånskt språkprov med Norrland tror jag inte att vi når hundra läsare. Men då behövs enkel filmutrustning, teknisk person och ett par gula stövlar med Norrland i.



2

VM-tips. Än så länge har tre tips kommit in. En senior, en junor och en hbk:are. En gamling också så har vi den perfekta mixen, nu hoppas bloggen att fler ur varje kategori vill vara med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0