supernollan

Igår blev det målrekord på Sandbyvallen, det blev rekord i bloggen också. För första gången hade vi över hundra unika besökare. Det firar vi med Jens Haglund. Han har hållit nollan i fem raka matcher, samt de sista 40 minuterna i GOF-matchen. Det innebär 490 minuter utan insläppt mål för Sandby, och målvakten Jens.




Så här ser Jens på situationen:

Nu har du hållit nollan i fem raka matcher, hur känns det?
- Ja, det känns helt klart skitgött! 

Vad är hemligheten bakom dina fem nollor?
 - Finns nog ingen större hemlighet bakom dessa nollor. Bra jobb av hela laget i försvarsarbetet och koncentration, fokus och vara på tå när väl ett läge för motståndaren uppstår (vilket verkar vara sällan i år). 

När var närmast att din nolla sprack?
- Hm, Löberöd hade ett farligt avslut innan för ramen i fredags! Sen hade ju Ljungbyhed en eller två träffar i ribban eller stolpen. 
 
Blir det en ny nolla på lördag?
- Det kan man alltid hoppas på såklart. Men det viktigaste är helt klart tre poäng till SSIF!  

Du har hållit nollan i 490 minuter, är det rekord för dig?

- I seniorsammanhang är det nog det! Kan inte minnas att jag har varit med om detta tidigare.  
Är 500 minuter din drömgräns?
- Det vet jag inte! Men det är en jämn och bra siffra att hålla reda på så vi kan säga det :)


På matchen igår blev jag hånad, då lovade jag Odarslövs mäktigaste män (inte Mange och Eric) att lägga upp en bild där jag är brun. Pappa Fräs och pappa Pålsson gratulerade mig till att vara vitast i laget. Därför ska de få se en bild från 2008, då jag var väldigt brun (och vit också). Några kallar det bonnabränna.




Kommentarer
Postat av: Micke

2010-05-26 @ 22:57:50
Postat av: Micke

Bonnabränna deluxe skulle jag kalla det, jävligt stilig sådan.

2010-05-26 @ 23:00:14
Postat av: Andreas Lindh

en jävla bonna bränna som vi hade sjungit i klacken ;)

2010-05-27 @ 03:33:44
Postat av: Mange

HAha det var den sjukate bonna brännan jag sätt :) men det såg värre ut live. Men coolt samtidigt!

2010-05-27 @ 15:30:35
Postat av: Tom

Det den mest välprydda bränna jag nånsin sett. Damn so sexy bitch!

2010-05-27 @ 16:24:49
Postat av: Bengan

Grattis Jensa!



Den brännan är priceless!

2010-05-28 @ 14:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0