Toppmöte

Ettan möter tvåan, imorgon är det kvällsmatch på Vallen. Det väntas fin fotboll och grym stämning. Det väntas regn och bara 7 grader, det innebär att all publik samlas på läktaren och känslan av fullsatt infinner sig. Lunds BOIS har börjat imopnerande, de är serieledare efter 5 omgångar. Imorgon kväll hoppas en hel by att vi ligger etta. Jag har inte sett BOIS på många år, det ska bli kul att möta dem igen. Calles polare svarade på frågor innan seriestarten, nu bjuder bloggen dig på Lunds BOIS, snart bara näst bäst i serien.

Profilen
Namn: Carl Sjöstrand
Ålder: 25
position: Back/ mittfält
Favoritlag: MFF
Favoritspelare: Zlatan
Favoritmat: Pizza



Laget
Tränare:
Sonny Persson
Division och placering 2009: 6:a div 6 mellersta
Lagets stjärna: lagmaskinen, svensk som jag är vågar jag inte höja någon till skyarna.
Lagets buse: Någon av våra britter...
Lagets lirare: Anders Fex

2010
Vilken är lagets målsättning 2010? Ta steget upp i 5:an
Vilken är er nyckel till framgång? Har material till att vinna serien enligt mig men behöver nog lite mer vinnarskallar. Hoppas jag får käka upp det uttalandet och att vi krossar allt motstånd!
Vad förväntar ni er av matcherna mot SSIF 2010? 6 poäng
Varför ska man följa er 2010? För att vi kommer förhoppningsvis ge er en ordentlig kamp om seriesegern.
Hur är känslan i er trupp inför seriestarten? Bra
Vilka lag blir topp tre i år? BOIS, Sanby & Dösjöbro
vilka lag åker ur? GOF & Bukten



ssif.blogg.se hälsar Lunds BOIS och publiken .............och bra domare, välkomna till Sandbyvallen imorgon!

Kommentarer
Postat av: Bengan

Grattis som fan!

Flest gjorda mål och minst insläppta.... När hände det senast? Å 3 mål av calle...fy fan

2010-05-12 @ 22:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0