söndag

Calle Öster är skyttekung, och kom med i Skånska Dagbladet. För att komma med i Aftonbladet behöver han göra några mål till, kolla länken nedan.

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/sverige/article7175524.ab


Hamburgetallrik och lyssna på Jens. Jag kollar faktiskt på honom också. På lundakarnevalen.se kan man se Jens jobba på Karnevalsradion. Han står i glasburen på karnevalsområdet och snackar mat och intervjuar Karnevalsfolk, allt från artister till nyligen ett snack med en tös som byggt på en av vagnarna i karnevalståget. Jens gör det bra. Go´Jensen!


För en stund sen vann juniorernas andralag med 6-3 mot Hörby FF. Nicolai var på plats och sa att Danne Liljenberg gjorde ett sjukt snyggt mål, magiskt och världsklass sa han. Jag bad Danne beskriva målet:

"det började med att fredde passade mig en bit utanför straffområdet, sen drog jag två man, sen kom en annan som jag drog och sen till slut drog jag målvakten och sen en lätt tåfis stolpe in".



Bloggen vill hylla mackan, han är värd det efter alla dagens mackan. Vi hyllar honom med en grekisk flagga, färskt fotograferad från Kreta. Vi kan stolt meddela att mackan skrivit på nytt kontrakt med bloggen. Vi får fortsätta att publicera 10 % av alla grodor som kommer ur hans mun. Dagens mackan kommer fortsätta i bloggen. Det är vi oerhört glada för. För det kommer mackan få en nybakad muffins.

Baka muffins och ha mustasch är ingen bra kombination. Det är omöjligt att säga att all smet användes till formarna. Med glasyr hängades från mustaschen var det bara att erkänna och dela med sig.



Mackans kontrakt innehåller en muffins, kanske fyra......

Karneval
Karnevalståget 2010 bjöd på några fina bilder


E det Robin A´s nummer?


....de drev med askan


....de drev med Anna Anka


.....systembolaget



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0