Rebus

Onsdag innebär ny rebus, onsdagen den 10e november innebär extra svår rebus. Vi fortsätter på vackra fotbollsefternamn. Vinnaren kommer få en fotbollstennisboll, detta pris är nyss hemkommet från Thailand i Andreas Lindhs resväska, förmodligen snott på Ica Supermarket i Phuket. Tack Limpan! Vinnaren kommer lottas ut bland alla rätta svar. Skicka in ditt svar till [email protected]

Förra veckans rätta svar på rebusen var: Elmander.
Vinnare av I-phone-skyddet: Andreas Sjövall
Vinnare av Arvingarnas idolkort med autograf: Casper Gemback
Vinnare av Patrik Karlssons spelarlegitimation: Tom Hansson

Dagens pris är alltså en fantastiskt mini-boll, direkt från Thailand. Alla ska ha chans att vinna den. skicka in ditt svar och du är med i utlottningen.

Lycka till!


Kommentarer
Postat av: Andreas Lindh

svårt att sno den från phuket när jag aldrig var där.

2010-11-10 @ 18:53:47
Postat av: Anonym

Gillar att husen på vänster sida ligger ner åt ena hållet och att kyrkan står upp. Samt att bussen håller på att köra över en myra!

2010-11-10 @ 19:01:48
Postat av: Nico

uselt av bloggen att säga att du snott den. Den köpte du till bloggen för egna pengar, och det är jäkligt stort gjort. Lindh for president!

2010-11-10 @ 20:26:26
Postat av: Nico

Anonym: Svara på rebusen istället för att gnälla för fan. Alla hus ligger inte åt samma håll i verkligheten heller, jag har faktiskt haft max i bild, å kan det där

2010-11-10 @ 20:30:49
Postat av: Mackan

Haha, grattis Tommy!!!

2010-11-11 @ 01:24:14
Postat av: Anonym

YESYESYES. Tackar för det fina priset. Det enda av de som jag ville ha! Patrik ska upp på väggen=). Tur jag inte har barn hemma för de hade väl blivit rädda

2010-11-11 @ 11:22:11
Postat av: Bängan

Va fasen kom inte mitt namn med för i inlägget om bussen som kör över en myra? Hur som helst var det jag som skrev den

2010-11-12 @ 04:13:53
Postat av: Nico

Men Bängt: Du har studerat rebusen, utan att skicka in svar. Dissar el kan inte? vi har väl haft samma bildlärare och du ser att det är strålkastarljus, å ingen myra

2010-11-12 @ 06:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0