Fotbollsgalan 2010

Träningsdag, då e det jävligt surt att ligga sjuk hemma i sängen. Ljuset i mörkret är bloggen (datorn) i ena handen och en nygjord rebus i andra. Imorgon blir det onsdagsrebus som vanligt! Igår var jag på fotbollsgalan, priserna imorgon är två autografer därifrån. De tillhör två av mina favoriter på galan igår! Det blev inga vackra bilder och filmer från galan igår, jag lovade att köra ett fotbollsgalan-tema idag. Dels satt jag högt uppe, räcke framför och en tjock sladd hängde där också. Sen efteråt när jag kissade med några MFF:are, gick bredvid Olle Nordon, Wiland, Wernblom, Roland Andersson, Lasse Lagerbäck m.fl, så stirrade jag bara. Glömde helt bort att fotografera. Så bilderna och filmerna blev få och utan kvalitet. Men känslan från galan ska jag förmedla. Zlatan, Wernblom och Therese Sjögran var giganterna, bäst tal också. Dahlin och Lagerbäck är två svenska hjältar. Det var mycket fokus på Malmö, vilket var underbart. Dock useltav publiken att bua ut HIF:are och Anders Svensson! Nilla Fischer verkade fullast på galan, raggade lite. Är hon tillsammans med Therese Sjögran? Daniel Majstorovic var värd backpriset istället för Mellberg, och Lagerbäch var trevlig att hänga med en stund.


Landslaget samlat, ja ni ser Zlatan där.....



Alla pristagarna på scen i slutet, Zlatan och Wernblom smyger iväg från övriga gänget


En av kvällens kungar får pris



En av kungarnas får pris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0