Tävling

Dagens kvaltankar:
Vårt kval är ju slut, så nu måste snacket handla om damernas kval. Vi håller tummarna jäkligt hårt för att damlaget fixar det på lördag. Division 1 hade varit fantastiskt och en stark bedrift. Kom igen! Innan jag lämnar vårt kval, måste jag tacka föreningen. Jag tror det mest var Gert-Inge, Anders, Ingvar och Olle. Men alla som hjälpte till runt vår match och bjöd oss på mat efteråt ska ha stort tack. Det var skoj att spela inför mycket folk och den försköningen av Vallen som gjorts var proffsig, den fina köttbiten och potatisgratängen efteråt var bra plåster på såren. Tack föreningen!


Nedan finns en film med en rebus, löser du den snabbt kan du bli vinnare av en cd-skiva. Rätt svar mejlas till [email protected]. De fyra första rätta svaren vinner en Sator-skiva. OBS! hotmail.se, inte hotmail.com. Inga svar bland kommentaterna tack! Lycka till alla smarta!






Priset


rebusen igen

Kommentarer
Postat av: Bängan

Vackra illustationer...

2010-10-20 @ 23:21:51
Postat av: Nico

Tack Bengan! Trots att din favvis mackan vikarierar som bildlärare, så har jag faktiskt målat denna själv

2010-10-21 @ 07:46:45
Postat av: bängan

när presenteras vinnarna? vill ju veta om jag gissade rätt.

2010-10-22 @ 05:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0