Fredagsmys med supporterprylen, Krågan och Tommy

Ny supporterpryl, inför kvällens match och en intervju på golfbanan med "Tommy Golfer".


Till hemmapremiären lanserades Supporterhalsduken, en riktigt snygg SSIF-halsduk till priset 100-120:-. Snart kommer SSIF-handuken i en butik nära dig (Bodils mix). Men nu är den här, ssif-dressen som ska hänga i din bil. Den nya dressen, med nummer 10 på ryggen. Hur tänkte dem där? Tänkte dem kanske: Håkanssons tröja säljer bäst? Eller: Nummer 10 är Rickard Svensson, har varit, kommer alltid att vara. Eller: Är den en hyllning till Calle Öster? Köp din dress: stöd SSIF och hylla våra gamla stjärnor. Pris: 100 spänn, sen sugproppa upp den i rutan på din bil!













INFÖR SSIF - TJÖRNARP

Ikväll, 18:30, sparkas det igång på Vallen. Kom och HEJA!

David Jönsson



Davve i duell med Löberödaren i premiärmatchen

1. Du var sjuk förra veckan och missade Dalbymatchen. Är du redo nu igen?
Ja det var tråkigt att missa hemmapremiären men nu är jag redo att spela för fullt igen!

2. Du fyller 19 idag, hur kommer det märkas på planen att du blivit ett år äldre?
Tror tyvärr inte att det blir någon skillnad men får väl försöka att ta i ännu lite mer på planen.

3. Hur har du firat din dag?
Började med att morsan och farsan kom in och sjöng, efter det jobb fram till kl 16. Väl hemma var det bara att käka sen ner till farmor och hjälpa pappa fixa hennes dator. Efter det var klart så var det hem och fika den traditionella fikan men idag fick vi tårta! såklart fick man också kolla på Real- Barca sen nu svarar jag på bloggens frågor och sen dags att sova

4. Igår tog du körkort, hur beskriver du känslan när inspektören gav dig "lappen"?
Ja det stämmer och det var mest en lättnad att få höra att man blev godkänd så att man slapp att ta sig dit och göra om det igen!

5. Hur kommer körkortet förändra din livsstil?
Tror inte att min livsstil kommer ändras så mycket pga körkortet, är väl mest en frihet att kunna ta sig vart man vill utan föräldrar eller buss/tåg

6. Vad tror du om matchen på fredag?
Jag tror att det kommer lossna och vi vinner med 5-0!

7. Vad talar för en ny Sandbyseger?
Hemmaplan där vi alltid brukar ha hyffsat mycket publik och kanske lite revanchsugna på att visa att vi kan vinna en match utan att behöva vända ett underläge.

8. Vi har legat under i båda matcherna, vad ska vi göra för att det inte ska hända igen?
Ha fokus och krigarhjärtat från början till slut!

9. Vad är nyckeln till framgång för SSIF 2011?
Jag tror nog nyckeln är att vi har så otroligt roligt tillsammans för att det gör att vi blir många på träningarna och det ger mer kamp om positionerna i startelvan vilket är väldigt bra!



Golfintervju med Tom Hansson

Mycket fotbollssnack, lite tennissnack och en chipptävling: A-laget mot bloggen. Vinnarslaget: 40 cm från flagg. Se tävlingen.............



Kommentarer
Postat av: Anonym

NR 10 är Emelie stjärnfälts nummer ;-)

2011-04-29 @ 14:53:37
Postat av: Bängan

Ska köpa på mig all supportutrustning vid nästa hemmamatch.

2011-04-29 @ 18:24:20
Postat av: Anonym

Jag har hört att herrarnas nr 10 ska vara en riktig läckerbit ;) smaka på den töser =)

2011-04-29 @ 21:54:49
Postat av: Tom

Fruktar du mitt intellegenta golföga och fruktade chip Razz? ;)

2011-04-29 @ 21:56:22
Postat av: Calle

Jag ar nr 10 och kommer alltid att vara och dessutom ar jag en riktig lackerbit. Vem har den nu? Oktay skulle ju vakta den medans jag ar borta men han ar ju ocksa borta.

2011-04-30 @ 04:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0