Inför SSIF - Lunds BOIS

När jag var nere på ICA i eftermiddas och handlade ramlösa rabarber till festen ikväll, vatten och tidig hemfärd pga matchen imorn så klart,  fick jag en härlig komplimang. En tjej på cirka 7 år drog i sin morsas jacka och pekade på mig: Mamma, där e Zlatan! Jösses vad fräckt. E jag lik honom? Eller har hon kanske sett mig på planen i år? Det var mer hedrande än Hörbyspelaren som förra helgen tyckte att jag borde sluta spela fotboll, eftersom jag var 40 år gammal. Vara 25 år, men se ut som 40 när jag spelar boll var inte lika hedrande å höra.

Imorn är det match, viktig sådan. Och jävligt rolig sådan. Det hade varit sjukt kul att få ut allt kunnande, som vi fått vid några matcher i år. Men då krävs bra uppladdning, spelsugna och heltaggade spelare. Vi måste vinna fler dueller och löpa fler meter än vad vi gjort vid höstens matcher. Imorn ska det bli seger! SSIF - Lunds BOIS, 15:00!
*
Snack med fyra spelare som satt i i backen efter träningen i torsdags, lite synd att Lindh satt där eftersom han pratade om fel match.......

Kommentarer
Postat av: Andreas Lindh

jag sa rätt resultat, till båda matcherna dessutom ;).

2011-08-29 @ 00:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0