Två skadade pojkar

Bröderna skadebenägna tar plats i bloggen idag. Vänsterbacken Nicolai "LaiLai" Paradis och högeryttern Viktor "Virre" Ingemansson sitter båda hemma i soffan. Sportlov i all ära, men dessa herrar dras med tråkiga skador. Bloggen önskar dem snabb tillfrisknad, de båda behövs på den friska sidan. Vi har tagit ett snack med Lais skadade fot och Virres hjärnskakade huvud.



Bilden är ett montage, de är inte så glada just nu

Nicolai:
1. Hur är läget med vänsterbacken?
    Jodå det är funkar.
 
2. Det var 11 dagar sen du opererades, hur känns det i foten nu?
    Ja det var det. det känns faktiskt väldigt bra, kan stödja på den och har nästan inte ont alls.
 
3. beskriv utssendet på din fot?
    Blir lite svårt för har gips så har inte en blekaste hur den ser ut.
 
4. Hur gick operationen?
    Den gick bra, gjorde två ärr tog bort en benbit och något annat.
 
5. Vad ska hända nu, är det bara vila?
    Ja det är tyvärr bara det, börjar bli lite tradigt att inte kunna göra något.
 
6. Vad gör du på fritiden när du inte kan spela fotboll?
    Det har blivit mycket film och mycket xbox men nu när det börjar bli bättre blir det att kolla innebandy och våra matcher.
 
7. Din brorsa bröt nyligen nyckelbenet, vem är det mest synd om?
    haha, det vet i riktigt men han är lite klenare så det får väl bli han.

8. Saknar du fotbollen och laget mycket?
    Ja det gör jag verkligen, vill börjar lira igen men blir ingen fotboll på ett tag.


Virre:
1. Hur mår Virre idag?
Jag mår bättre nu, huvudvärken sitter dock fortfarande i men det sa läkare att det skulle göra ett bra tag. Inte så kul men det får man ta det så länge det går på bättringsvägen
 
2. Har du återhämtat dig från smällen i torsdags?
Förutom huvudvärken så känns det väl bra nu. Har blivit mycket soffliggande och tittande på fotboll senaste dagarna
 
3. Vad minns du av smällen?
Jag minns att jag trillade, efter det minns jag bara att det står några runt mig och att jag sen blir hjälpt ut till bänken. Väl där står väl inte allt rätt till för jag känner mig rätt snurrigt och har inte riktigt koll på var jag är någonstans. Sen har jag en lucka på en halvtimme som jag inte kommer ihåg något på.
 
4. Vilka problem har du haft sen smällen?
Lite huvudvärk mest bara, kan inte göra särskilt mycket utan att få ont i huvudet dessvärre
 
5. När tror du att du är tillbaka på träningsplanen igen?
Ingen aning, har pratat med läkare i efterhand och det kan ta allt från drygt en vecka till flera veckor enligt dem, förhoppningsvis blir det att jag kan lira igen snarast möjligt
 
6. Vad kan du hitta på nu när du har sportlov? 
Blir till att ta det lugnt

Kommentarer
Postat av: Tom

Krya på er pågapittar!

2011-02-22 @ 12:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0