Nytt omklädningsrum

Angående Gert-Inges kommentar i föregående inkägg, så ska givetvis Anders Gustavsson och Olle också ha en stor eloge för sitt arbete, vi är väldigt tacksamma. Alla som ställer upp, och lägger ner så många timmar för oss ska givetvis veta att vi är väldigt tacksamma.

Vi hoppas på konstgräs i Sandby om några månader, även om det är som Gert-Inge sa: "Jag tror inte på det förrän jag ser det". Så är det med allt som lovas, men detta kommer säkert bli skitbra och jag tror på att arbetet snart kan påbörjas.

Med ny plan hoppas vi på nya omklädningsrum också, jag har skickat en video till kommunen där jag visar hur jag vill att det ska se ut, ni kan se mitt insända förslag nedan................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0