Håkan

Idag blir det Markus Håkansson! Ursäkta, Mr Muskel. Eller Stenhåkan! Seriös, störtskön och väldigt snäll. Dessutom har han gjort en grym säsong. Först som innermitt, och efter skadan som ytteranfallare!





1. Två mål i senaste matchen, har ditt målsinne från P16-tiden kommit tillbaka nu? Målsinne har jag alltid haft låter bara alla andra göra målen..

2. Du har under flera månader varit enormt bra på innermitfältet, sen fick du problem med ljumskarna och tappade i form. Förra året var du dessutom mittback och högerback. Nu har du gjort två grymma matcher som ytteranfallare. Trivs du på anfallet? Både och det är rätt kul o va så pass offensiv, men det är inte där jag vill vara helst.

3. Vilken position hade du helst velat ha om du fått bestämma, och varför den positionen? Jag vill vara innermitt, jag trivs där helt enkelt slå mycket passningar och mycket dueller.

4. Vad tycker du om ditt eget spel i år? Jag vet inte riktigt, låter bloggen sköta betygsättningen!

5. Vad tycker du om lagets spel i år? Jag tycker vi har varit lite upp och ner, de e gött att vi vinner våra matcher även om vi inte spelar så bra men hade vatt skönt att ha de grymma spelet som vi har ibland hela tiden.

6. Hur svårt är det att vara laget som alla jagar? Inte så svårt tycker jag gäller bara att tänka på en match i taget och aldrig ta några matcher för givet.

7. Vilket är ditt tips till laget inför den svåra höstsäsongen då alla förväntar att vi vinner serien? Ha mig på innermitt hela tiden haha nej men samma som förra svaret.


Håkansson där han helst vill vara, i mitten och ha mycket boll. Springer Löberödsspelaren rakt in i domaren och faller????? 


8. Vad e det bästa med att lira i SSIF i år? Att vi är såpass seriösa samtidigt som vi har lika kul som vi alltid haft.

9. Leker livet nu när du får jobba med stenar varje dag? Jaja självklart speciellt eftersom jag får ta hand om min lärling Anton Brandin varje dag.

10. har du kommit över misslyckandet med cheeseburgarna då du bara klarade 11 stycken på en timme? Hade du klarat det idag? Vilka cheeseburgare? de har jag inget minne av..

11. Om du får vara kapten för ett lag på South Sandby Football Tournament & Fest och det laget döps till Stenhåkans vänner, vad skulle det betyda för dig? De skulle va riktigt fint, då är allting som det ska vara, som på den gamla goda tiden!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0